Het Groningentopic

Ja twijfelde al haha. Maar ben echt verliefd op die plek en gun die mensen de wereld!

2 likes

Was vandaag bij Toet en het Feithuys. Beide aanraders met kind van bijna 4! Toet logischerwijs (we kregen een badeendje in de perensap haha) en bij het Feithuys een aparte kinderkaart met ook een normale boterham met jam/kaas erop voor een acceptabel bedrag (2,50). Bij Feithuys ook leuk spelen op het pleintje met die fonteintjes

2 likes

Wij doen overmorgen tussenstop in Groningen onderweg naar huis van vakantie.
Welke wijk is leuk om een hotel te boeken?
Restaurant tips ook welkom (toegankelijk voor tieners waar er eentje veggie van is).

Ik zou voor een lekker Italiaans restaurant gaan, zoals 47 Anno Domini of Osteria Da Vinci maar ook het Griekse restaurant Doris is echt lekker, zit aan de gracht en heeft naast de menukaart met vlees/vis ook een vegetarische/vegan menukaart. Verder is het Italiaanse restaurant Sa Capanna in Haren (15 min rijden buiten de stad) ook een aanrader en lekker relaxt.

Hotels weet ik zo niet! Denk dat je wel mooi zit aan het water bij Flonk aan het Paterswoldsemeer maar dan is het wel 15/20 min fietsen naar het centrum.

1 like

Watertoren West aan het centrum ook erg mooi, maar zit denk ik al vol. Dan hadden we kunnen zwaaien haha.

2 likes

The market hotel :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ja, Market Hotel en de volgende ochtend ontbijt bij Blue Bananas en nog even het dak van het Forum op voor het uitzicht!

3 likes

Bedankt allemaal, Market hotel ziet er top uit maar toch wat buiten budget. Het is hotel Miss Blanche geworden.
Is zwemmen naast DOT aan te raden?