Hallo, ik kom nog eens raad vragen hier. Ben al enkele dagen ziek en ik heb het gevoel dat het sinusitis/bijholteontsteking is, maar ik ben nog niet naar de dokter geweest.
Het evolueerde de afgelopen dagen ongeveer zo:
Donderdagavond/vrijdag: keelpijn langs 1 kant, gevoel van brok in de keel, groene slijmen die van neus naar achterin keel lopen, …
Weekend: volledige keelpijn, opgezette klieren, maar die ‘slijmdrip’ was wel minder, wel nog steeds groene slijmen, lichte maar loszittende hoest, droog gevoel
Maandag/nu: kaak-/tandpijn vooral langs 1 zijde, hoofdpijn en druk vooral langs 1 zijde, uitgedroogd gevoel, minimale loszittende hoest, wazig gevoel, moe, beetje rauwe keel maar niet echt pijn meer, beetje misselijk (maar dat is vermoedelijk door die Parasineg?)
Vooral dus door die laatste dingen dacht ik sinusitis. Bij de apotheek heb ik al een spray voor de keel (Medica menthol) gekregen en Parasineg. Verder gebruik ik een neusspray (Nasa rhinatiol). Ik ben Belg dus geen idee of namen anders zijn, ik kan meer info geven indien nodig.
Maar ik voel me echt zo shit, is het aangeraden toch naar de dokter te gaan of kunnen ze ook niet veel meer doen of voorschrijven? Ik dacht gelezen te hebben dat het uitzieken is maar het feit dat het nu toch al even aansleept en nu met die pijn in m’n gezicht erbij zorgt er echt voor dat ik moedeloos word…