Ik heb regelmatig dagen dat ik me de hele dag een beetje duizelig/misselijk/vaag/slapjes voel. Niet heel extreem, maar dan voel ik me gewoon net niet helemaal lekker. Kan het alleen dus niet zo goed uitleggen/omschrijven wat het gevoel nou is, en snap zelf ook niet helemaal waar t m nou in zit.
Vraag me af of t misschien mn lage bloeddruk (in het verleden vastgesteld) is - hoewel ik laatst bij de huisarts gewoon op 110 zat dus dat lijkt me niet eens zo laag. Ijzertekort lijkt me op zich ook niet, ik geef bloed en mn hb is altijd rond de 9 en mn ferritine was voor de bloedbank vorig jaar aan de lage kant, maar die hanteren een hogere waarde (en heb na de vorige keer geen brief gehad dus volgens mij is t dan weer in orde). Of zou het zoiets als mn eetpatroon kunnen zijn? Ik eet redelijk van de hak op de tak, wisselt heeeel erg wanneer/hoeveel, geen structuur in zegmaar en eet ook best ongezonde troep erbij.
Is er iemand die het herkent en/of misschien een idee heeft wat het zou kunnen zijn?