Ik had echt koliekachtige pijnen omdat die van mij dus zo groot was. En hij was blijkbaar gedraaid, waardoor ik zoveel pijn had en hij drukte op vanalles daarbinnen, wat ook pijn veroorzaakte. Qua cyclus weet ik het niet zo goed meer, ik was pas 15 toen dit speelde en had sowieso nog een erg onregelmatige cyclus omdat ik pas relatief laat ongesteld werd. Maar die van jou is vast nog niet zo groot als je alleen wat vage klachten hebt.
Mijn vriend zou graag wat extra aandacht aan vermoeidheid willen geven dmv vitamines. Welke kan hij dan het beste nemen?
Ik zou dit eigenlijk altijd in overleg doen met je huisarts. Misschien kan hij een bloedonderzoek laten doen? Dan weet je zeker waar je een tekort van hebt en of er misschien iets anders speelt.
Voor je vitamines gaat nemen, zou ik eerst bloed laten prikken bij de huisarts. Vermoeidheid kan zoooo veel oorzaken hebben. Bij een gevarieerd voedingspatroon heb je in principe geen extra vitamines nodig ātenzijā.
Waarom denk je bij dit strookje van je Hartslag tekorten of teveel aan bepaalde zouten en calcium? En je eigen arts al gebeld? Lijkt mij mbt hart klachten beter dan hier op het forum te vragen.
En je kalium proberen op te hogen door voedingsmiddelen? Tomaten en bananen?
(Ik had overigens gelijk eetstoornis vermoedens door zowel je vraag als je gebruikersnaam⦠dus ik hoop dat je oké bent)
Maar waarom vraag je dit niet aan jouw huisarts? De assistente kan ook vragen beantwoorden als je even belt. Er staat letterlijk bij deze meting dat je je arts moet raadplegen als je je niet goed voelt.
Als de uitslagen zodanig afwijkend waren zou je niet 2 wk hoeven te wachten. Overigens geven dat soort elektrolyt problemen andere afwijkingen op je hartfilmpje. Je hebt wel een verhoogde hartslag en slaat denk ik over alhoewel lastig te beoordelen hierover omdat het zoveel beweegt/ storing. Zou toch je huisarts bellen met je klachten en het bovenstaande strookje bespreken.
Dit hartfilmpje is niet beoordeelbaar, teveel storing. Hieruit kan je vrij weinig opmaken.
Op een 1 punts afleiding zoals deze (met heel veel storing) gaat niemand (zeker niet zonder bloedwaarden) dit ecg kunnen beoordelen. Dit zijn sowieso vragen voor je huisarts/behandeld arts en niet voor op een forum als je je acute zorgen maakt moet je even bellen!
Je krijgt die uitnodiging van je huisarts toch? Lijkt me handig om hen te bellen en het niet hier te vragen. Wij weten ook niet waarom jij er een gekregen hebt, kunnen allerlei redenen voor zijnā¦
De maker van leukoplast dacht ik.
Hi halloā¦
Dus⦠ik lijd al jaren aan paniekstoornis maar ging gisteren voor de 2de keer sporten. 1ste keer niks aan handje. Maar gisteren kwam ik terug en werd me toch partij misselijk en daarbij paniek aan angstig. Nu wil ik eigenlijk morgen weer gaan sporten⦠maar je begrijpt, bang dat het weer verkeerd gaat. Zal het ergens aan gelegen hebben of? Mijn alprazolam werkte gisteren ook gewoon niet toen ik het innam thuis. Normaal werkt het echt wel binnen een half uur namelijk.
Ik heb voor het eerst een vaginale schimmelinfectie en heb gisteren van de huisarts een eitje met micozanol gekregen. Ik weet niet meer wat de huisarts gezegd heeft over de termijn waarop het moet werken. Vanochtend werd ik wakker en hoopte ik dat het in elk geval iets minder zou zijn, maar het is alleen maar pijnlijker geworden. Weet iemand hier wanneer het minder zou moeten worden en wanneer ik terug naar de huisarts zou moeten?
Bij mij werkt 1 eitje vaak niet, vaak krijg ik er dan 3. Zou dus gewoon even je huisarts bellen als je denkt dat het niet genoeg geholpen heeft.
Ik heb regelmatig dagen dat ik me de hele dag een beetje duizelig/misselijk/vaag/slapjes voel. Niet heel extreem, maar dan voel ik me gewoon net niet helemaal lekker. Kan het alleen dus niet zo goed uitleggen/omschrijven wat het gevoel nou is, en snap zelf ook niet helemaal waar t m nou in zit.
Vraag me af of t misschien mn lage bloeddruk (in het verleden vastgesteld) is - hoewel ik laatst bij de huisarts gewoon op 110 zat dus dat lijkt me niet eens zo laag. Ijzertekort lijkt me op zich ook niet, ik geef bloed en mn hb is altijd rond de 9 en mn ferritine was voor de bloedbank vorig jaar aan de lage kant, maar die hanteren een hogere waarde (en heb na de vorige keer geen brief gehad dus volgens mij is t dan weer in orde). Of zou het zoiets als mn eetpatroon kunnen zijn? Ik eet redelijk van de hak op de tak, wisselt heeeel erg wanneer/hoeveel, geen structuur in zegmaar en eet ook best ongezonde troep erbij.
Is er iemand die het herkent en/of misschien een idee heeft wat het zou kunnen zijn?
Nemen jullie bij een nsaid zoals ibuprofen altijd een maagbeschermer? Ik heb geen idee wanneer dat nodig is. Ik neem met een menstruatie 1200 mg aan ibuprofen p dag en dan meestal 2 dagen.
Nee pas langer bij 2 weken of je hebt al maagklachten.
Kan ook zijn dat je niet goed reageert op dat ei.
Dat had ik ook. De schimmel ging wel weg, maar ik had een soort allergische reactie op dat ei en de zalf (voor de buitenkant) waardoor alles helemaal dik en rood en pijnlijk was en ik nog nauwelijks kon zitten.
Dat ging na een paar dagen ook wel weer weg, maar was echt heel vervelend.
Tegen de eitjes kan ik wel, tegen de zalf niet. Wordt er aleen maar pijnlijker door.