Ja galbultjes denk ik idd
Heb al wel gezegd hoor als niet beter is over paar dagen dat hij toch eens naar de huisarts moet maar dacht vraag hier ook even want vaak zijn er hier wel meiden die dingen herkennen. Bedankt voor de reacties tot nu toe!
Zijn galbulten. Je kan bij de drogist hooikoorts tabletten kopen. Helpen ook hiervoor. Bij andere bijkomende klachten (braken, kortademig, dikke tong: kortom enge dingen) contact met de huisartsenpost opnemen
Thanks heb het meteen doorgegeven.
@June88 & de rest:
Ik heb even afgewacht met bellen. Het is niet dik of blauw geworden en ik kan er gewoon op lopen. Dus het zal wel goed zijn
De pijn was verschrikkelijk. Maar nu ook minder. Alleen is schoenen aandoen echt rot.
Ik ben benieuwd hoe het gaat groeien. Anders kan ik altijd de huisarts nog even laten kijken.
Meestal gaat het vanzelf weg! Ik heb het bijv als ik een spijkerbroek draag en het regent heel hard en soms gewoon ineens. Dan is het ook ineens weer weg. Het is irritant maar niet per se schadelijk
Thanks.
(En ik weet dat het eigenlijk niet de bedoeling is dat ik hier voor hem ook dingen vraag maar dacht voor één keertje mag het vast wel.)
Voordat ik naar de huisarts bel, wilde ik hier even kijken of het wel iets echts is waar ik last van heb, of dat het heel normaal is.
Ik heb heel snel het gevoel dat ik een soort blaasontsteking krijg. Vroeger zat ik vanaf ik seks had bijna elke maand wel aan de antibiotica omdat ik de link nog niet legde. Nu heb ik het goed onder controle door veel te drinken en allerlei supplementen met cranberry en d mannose te slikken.
Maar als ik een dag te weinig drink, drink eigenlijk wel minstens een liter per dag, voel ik meteen weer dat bij het plassen de drang om te plassen alleen maar erger wordt. Als ik de avond en dag erop weer mega veel drink gaat dat gevoel gelukkig weer snel weg. Gister was mijn plas bv echt donker geel terwijl zeker wel 1,5 liter had gedronken. Heb het idee dat mijn blaas of ander onderliggend mechanisme niet helemaal oké is.
Het gevolg hiervan is als ik weer meer drink (2-3 liter), ook heel veel moet plassen, soms na 10 minuten alweer. Of dat ik s nachts 3 keer uit bed moet. Ook heb ik hierdoor minder seks dan ik zou willen, omdat ik bang ben dat het een echte blaasontsteking wordt.
Is dit iets waar een arts iets mee kan, of moet ik gewoon drinken en 10 keer per dag naar de wc?
Ik heb nu al een paar dagen na inspanning een onderhuidse pijn op aangewezen plek. Het is echt zo hinderlijk, maar twijfel of het nodig is om naar de HA te gaan. Iemand die dit ook wel eens heeft gehad en zal stress gerelateerd kunnen zijn?
Doet t pijn als je op de plek drukt?
Ja! Voelt beursig, verder zie ik geen verkleuring en het is ook niet dik.
Zou het syndroom van tietze kunnen zijn, al is dat vaak wel echt heftig. Aangezien erop drukken pijn geeft zou ik niet aan enge dingen denken. Maar naar de huisarts gaan kan natuurlijk altijd.
Ah dat heb ik wel eens voorbij zien komen! Zou wellicht wel mogelijk kunnen zijn. Ik kijk het nog even aan en bel anders de HA. Thanks!
Ik heb dit of als ik ziek word (griep) of als een soort stresshoofdpijn en dan komt het uit de nek.
Heeft iemand hier toevallig verstand van heupoperaties en het herstel daarvan? Ik ben 10 maanden geleden geopereerd aan mijn heup waarbij het labrum is gehecht. In principe is de operatie goed verlopen en zijn de klachten die ik eerst had sterk verminderd. Echter heb ik steeds veel pijn aan mijn geopereerde bovenbeen en onderrug als ik iets van sport probeer te doen. Ik loop bij een fysio en ga bijna wekelijks daar naartoe, maar niemand heeft een idee waar dit door veroorzaakt zou kunnen worden en niemand lijkt me te kunnen helpen met een plan van aanpak. Ik heb met name pijn in mijn onderrug en bovenbeen waardoor ik word belemmerd in bewegingen. Het is een doffe en trekkende pijn heel ‘diep’ in mijn been en het voelt alsof er over mijn hele been een blauwe plek loopt als ik mijn been aanraak. Soms is het een paar dagen weg (als de fysio mijn rug heeft losgemaakt want die gaat ook vast zitten door belemmering in been), maar zodra ik weer oefeningen probeer te doen of intensiever wandel komt het terug. Iemand tips of herkenning waar ik aan zou kunnen denken qua oefeningen/revalidatie?
Het klinkt een beetje als de pijn die ik ook heb. Ik heb verdikte (geïrriteerde) pezen bij m’n gluteus spieren. De aanhechting bij je bilspieren eigenlijk.
Dat is ook een hele diepe pijn die lastig te omschrijven is, en uit zich in rug en heup en been.
Ik heb aan de zijkant van m’n bovenbeen (onder heup) een behoorlijk pijnpunt als ik erop druk.
Misschien dit eens vragen aan fysio? Het werd bij mij pas duidelijk met een echo
Edit: dit is gekomen door overbelasting en te zwakke spieren bij mijn heupen
Ahh dankjewel voor het meedenken! Ik ga het aan hem vragen.
Wat super vervelend trouwens dat je hier last van hebt! Heb je oefeningen of andere behandeling om minder pijn te ervaren?
Eerst heb ik lang rust gehouden maar daar werd het niet beter op. Ben nu met fysio fitness bezig om heup spieren te versterken en meer kracht in m’n core te krijgen. Ik heb weinig rompstabiliteit. (Bij mij is het ook wel een combi met fibromyalgie moet ik er trouwens bij zeggen)
Ja daar werk in inderdaad ook aan (rompstabiliteit) omdat dat blijkbaar veel kan doen voor heupklachten. Ik hoop voor je dat het effect heeft
Naar de huisarts! Klinkt ellendig maar heb er verder geen verstand van. Misschien is t iets van een nekhernia ofzo?