Goed! Heel klein randje is weggehaald, ontsteking is weggesneden. Paar dagen pijn van het drukverband gehad maar daarna geen last meer. Het is nu genezen en de nagel moet nu weer normaal groeien.
Dit klinkt heel hoopvol! Ik ben benieuwd hoe de nagel teruggroeit.
Ik ook haha. Het is nu nog niet zo ver. Maar ben al heel blij dat het nu genezen is en ik er niet meer over na hoef te denken.
Nee precies. Het laten doen vond je ook heel spannend toch? Maar die pijn
vooral tijdens het lopen. Het scheelt wel als ik er fusidinzalf er op smeer.
Ja maar tijdens de behandeling voelde ik door de verdoving helemaal niks, dus weet niet waarom ik me zoooo druk maakte haha. Zou het nu zo weer laten doen!
Hier nog iemand. Het is bij mij niet in episodes. Eigenlijk altijd in meer of iets mindere mate aanwezig. Ik vind het best naar, weet ook niet goed wat ik ertegen kan doen. Het wisselt ook best wel waar de ergste pijn zit.
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-maagzuurremmer-omeprazol-10mg-maagsapresistente-capsules/p/2253189
Zijn online niet op voorraad nu maar zag ze toevallig vandaag in de reclamefolder staan. De apotheek heeft ook handverkoop verpakkingen omeprazol.
Wat heftig voor je!!
Hopelijk voel je snel verbetering 
Ik ben juist panisch voor die verdoving. Het zien, het idee, een plaatje, word zelf van het typen al een beetje draaierig.
Lang leve het ad met plaatjes van het vaccin 
Maar goed, ik houd jouw verhaal zo goed mogelijk vast.
Met mijn teen gaat het goed nu! Was in januari ofzo de tweede keer dat ik het moest laten doen, omdat na de eerste keer de nagel helaas weer was teruggegroeid en meteen was ontstoken weer. Maar nu heb ik nergens meer last van gelukkig, behalve een beetje misvormde teennagel haha omdat er natuurlijk wel een hele strook nagel weggehaald is (meer dan gebruikelijk omdat het de tweede keer was)
Geen arts. Maar mij is verteld dat het nog wel een jaar kan duren voor je lichaam klaar is met ontpillen en je cyclus weer normaal is. Als je het niet vertrouwt kan je natuurlijk altijd beter even bellen maar het is dus niet zeldzaam dat het nog niet terug naar normaal is.
Weet iemand of het normaal is om veel pijn te hebben na het vullen van een gaatje? De tandarts zei dat het wel normaal was om tot 2 weken last te hebben (is nu 1 week geleden) maar het doet gewoon pijn als ik mijn mond te ver open trek
Heb nog niet eerder een gaatje laten vullen dus geen idee hoeveel last je ervan zou moeten hebben
Ja, dit heb ik ook gehad.
De kies was ook nog heel lang (maanden) gevoelig om mee te kauwen.
Volgende controle zei de tandarts dat dat normaal is.
Volgens mij was bij mij de plek van de verdoving ook nog een hele tijd gevoelig.
Ik slaap de laatste tijd ontzettend slecht op zondagavond. Het is misschien meer psychisch dan medisch. Maar mijn hoofd is te druk denk ik. Niet eens dat ik echt pieker.
Ik probeer op tijd naar bed te gaan maar lig dan vaak lang wakker. En vannacht ben ik van 01:30 tot 3:15 ongeveer wakker geweest. Mijn wekker gaat dan weer om 6:00 uur. Dus op maandag ben ik al gewoon moe.
Ik ben ook weer begonnen met melatonine maar vannacht had ik weer onwijze nachtmerries en dat heb ik eerder gehad toen ik melatonine slikte. Dus dat maakt mijn nachtrust eigenlijk ook niet beter
.
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen maar ik ben wel een beetje radeloos inmiddels.
[quote=“JustinBieber, post:2333, topic:14570, full:true”] of ik ooit nog van die piep afkom en zo niet hoe ik daar in godsnaam mee ga kunnen leven.
[/quote]
Wat erg om te lezen over je gehoorschade en piep! Via mijn vriend met oorsuizen weet ik een beetje hoe zwaar dit geestelijk kan zijn (hij was ontzettend wanhopig en werd er helemaal gek van, zat in de ziektewet). Ik weet niet of het je geruststelt, maar bij hem gaat het wel al een stuk beter. De piep is er nog bijna hetzelfde, maar de angst ervoor en focus erop zijn verminderd waardoor het voor hem nu wel leefbaar is en dat is zo’n mega verschil! Hij vergeet soms zelfs dat het er is en het beinvloedt nu zijn leven onwijs veel minder.
Dus zelfs als de klacht niet zal verminderen is het mogelijk dat je er veel minder last van zult hebben. Maar ik hoop natuurlijk vooral voor je dat het weggaat, X!
Dit geeft enorm hoop dat het wel minder beheersend gaat worden! Heb nu zo iets van we zien wel hoe het gaat zijn de komende dagen. Focus voor later on te kijken hoe k ermee ga leren omgaan!
Goede vraag. Ik ga er op letten en met die info kan ik dan eens bij fysio aankloppen misschien.
One issue forummer en tmi maar ik heb nu voor veel vijfde dag diarree en ik vind het echt zo lang? Meestal is het met twee dagen wel voorbij dus vraag me af hoe lang dit nog gaat duren. .Vraag me echt af waar het aan gelegen kan hebben of wat er mis is met mijn darmen. Gisterochtend leek het een klein beetje consistent te worden maar sindsdien weer tja diarree. Mijn maag is ook constant aan het borrelen.
Iets door voedsel lijkt me zo onwaarschijnlijk? Hoef ook niet over te geven.
Ik heb koorts gehad.
Heb je al contact gehad met de huisarts? 5 dagen is wel lang, zorg je dat je genoeg vocht binnenkrijgt?
Ja het is gelukkig ook niet constant en heb ook niet meer het idee dat een heel glas water bv in de pot terecht komt, dus ik raak niet snel uitgedroogd denk ik. Maar ik vind het zo raar. Ik wacht nog af tot morgenochtend (zijn nu btw ook niet meer bereikbaar).
Weet niet in hoeverre je er verstand van hebt, maar ik had wel een keertje afgelopen weekend “vet diarree” en lees dat dat kan samenhangen met darmziekten zoals CU en Crohn. En “normale” diarree verband kan houden met coeliakie. Lijkt me toch niet dat je dat opeens kan hebben?
Heb avond voordat het begon, woensdagavond, wel pizza op, maar mijn vriend heeft er ook wat van gegeten en die heeft nergens last van gehad (al reageren mijn darmen wel heftiger op eten dat bedorven is dan zijn darmen). Maar van pizza zo lang last hebben?