Pff ik weet even niet wat wijsheid is, dus even jullie advies gevraagd! Ik postte al eerder dat m’n holte ontstoken was, dat leek weer wat beter te gaan maar omdat ik al ruim een week aan de xylometazoline neusspray zat, ben ik 2 dagen geleden toch maar gestopt, terwijl de verkoudheid nog niet weg was. Nu doet vandaag die holte wéér veel pijn en het snot wordt ook weer steeds viezer groen. Heb toch maar even de huisartsenpost gebeld maar zij adviseren om alleen te spoelen en dan uit te zitten tot maandag en dan de huisarts bellen, maar ik ben enorm bang dat het naar m’n oren trekt want dat heb ik eerder gehad en toen had ik maanden last van drukverschil wat echt gekmakend was. Ik kreeg toen speciale ontstekingsremmende neusspray en toen ging het beter, maar dat wilde de huisartsenpost nu niet uitschrijven… wat zouden jullie doen? Toch nog tot maandag door met de xylometazoline neusspray en dan overleggen met de huisarts? Ben nu al 2 weken aan het kloten, best spijt dat ik gister niet heb geschakeld met de huisarts maar toen was het nog wat minder erg…