Is het eigenlijk normaal om misselijk te worden tijdens en na het poepen?
Nee.
Oh. Moet ik ermee naar de dokter denk je? Wilde gewoon afwachten tot het over ging.
Ehhhh blijkbaar had je eerst dus niet en nu wel, dan weet je toch wel dat het niet “normaal” is, dan had je dat toch altijd?
Geen idee hoe lang je dit al ervaart, maar ik ken in elk geval geen ernstige aandoeningen waarvan dit een symptoom is, dus prima om af te wachten lijkt me.
Leek me iets wat ik aan de zwangerschap heb overgehouden eerlijk gezegd.
Ik had geen idee dat je zwanger was geweest en daarmee wordt ook wel duidelijk dat advies hier soms niets waard is als de vraagsteller zo’n algemene vragen stelt en belangrijke context weg laat. Bij twijfel afspraak maken bij je huisarts, die duwt wel even op je buik.
Ik word vooral misselijk als ik veel te hard moet persen of er in 1x een week hoeveelheid uit komt.
Ook niet gezond, maar voor mij normaal.
Oh. Oops. Niet expres gedaan. Leek me niet relevant erbij. Maar zo zie je maar dat ik als leek geen idee heb. Dank voor je antwoord in ieder geval.
@Hippe_kikker, wat doe je er tegen?
Haha het leek je niet relevant, maar je ziet er zelf wel een relatie tussen…? In het dossier zou ik opschrijven: moeizame anamnese.
Niets blijven ademen op de wc en dan zakt het wel weer hahaha
Nouja, voor de algemene vraag. Het leek mij niet relevant als het geen direct iets is om me zorgen te maken. Ik als leek had gedacht misschien hoort het samen. Maar weet ik niet zeker en kan ik niet bewijzen natuurlijk. Ik ben geen dokter en mijn zelfbedachte relatie hoeft niet waar te zijn.
Edit: mn relatie is een beetje zoals: ik zag de buurman gister en kreeg ook gister keelpijn. Hij maakte me ziek. Terwijl er incubatietijd kan zijn en de buurman dan niks gedaan heeft.
Waarom reageer je altijd zo kattig? Dat is iets wat mij al lange tijd opvalt als het gaat over huisartsen. Jij hoeft er niet op te reageren he, als je die vragen irritant vind en of dat je vind dat er context mist. Het is een forum, niet jouw praktijk/clienten. En ik snap dat het je misschien stoort i.v.m je eigen baan, maar laat het dan gewoon.
Altijd? Serieus? Pfff.
Nou het zal niet altijd zijn want ik houd niet al jouw berichten bij. Maar als ik ze voorbij zie komen zie ik altijd een kattige toon. Anders schrijf ik niet dat het me opvalt he.
Ik vind m’n reacties niet kattig, ook niet als ik het teruglees, wel verwonderd. En misschien minder zalvend van toon dan voor sommigen wenselijk.
Ik ben het er wel mee eens eerlijk gezegd in dit geval. Vuistregel; reactie die begint met ehhhh is over het algemeen niet heel aardig van toon
Haha sorry maar, ik heb echt weet ik hoeveel mensen hier openbaar of in PB gratis en voor niks geholpen met de ínhoud van mijn berichten en dan gaan er nu mensen samen vallen over de tóón van mijn berichten.
Flikker toch op zeg en vraag je af wat jij zelf belangeloos voor mensen doet.
Vraag je zelf eerder af waarom er hier altijd van die domme vragen gesteld worden
Omdat dit topic er is? Laat hem dan gesloten worden…
Over FB kan ik niks zeggen, maar in dit geval vraagt ladybug het toch niet direct aan jou? Jij reageert zelf op de “domme” vraag toch? Het hoeft niet.
Haha jezus dit topic, er komt verbazingwekkend snel en kundig antwoord op zeer specifieke vragen waarbij de halve achtergrond mist en dan wordt er moeilijk gedaan, want de toon van de dokter staat je niet aan? Bel lekker je eigen huisarts joh