Ik kan gewoon nergens online een vergelijkbaar verhaal vinden op een forum of een objectieve bron.
Maar ik krijg dus bij enorme inspanning (vroeger hard hardlopen, nu keihard fietsen) na een kwartier enorme krampen in mijn baarmoeder regio. Het voelt als menstruatiekrampen. Ik word flauw en na half uur ongeveer is het weggetrokken.
Na een uur sporten (cardio, maar ook fitness) of dus kwartiertje keihard fietsen heb ik na een uur ongeveer vaginaal bloedverlies. Het lijkt echt op menstruatiebloed. Felrood. Na tijdje (ook uur?) bloeden houdt dit weer op.
Ik heb zo geen idee wat dit kan zijn en kan de combi online ook nergens vinden?
De krampen werden ooit door een huisarts aan (gebrek aan) buikspieren gewijd, over het bloeden werd gevraagd of ik mezelf niet bezeerd had (??) en of het echt vaginaal is.
Ik denk zelf dat het iets te maken heeft met mijn bloeddruk of verhoogde hartslag; maar verder? Ik snap er niks van. In de tijd dat ik dit besproken heb met HA is ook een uitstrijkje gemaakt, maar uitslag was goed en verder is de klacht nooit opgepakt of verder bekeken.
Ik moet sowieso weer voor een uitstrijkje binnenkort, maar misschien heeft iemand dit wel eens gehoord/gelezen en kan me een richting op wijzen?