Ja volgens de brochure stond er idd dat je na 6 weken weer ‘’ oke ‘’ bent. ik moet eerlijk zeggen dat ik dat maar minimaal vind voor het herstel. Dat was bij mij ook niet zo, ik had meer het idee dat ik vanaf week 5 pas echt begon te herstellen eigenlijk. Viel het tegen ja? of tot nu toe vind je het tegen vallen omdat het genezingsproces dus niet helemaal lekker gaat?
Ja dat gevoel in mijn borsten was ook wel wisselend hoor, ene dag ging beter dan de andere. Maar dat is in het ‘‘normale’’ leven bij mij ook extreem dat de ene dag met mezelf beter gaat dan de andere
Maar de genezing gaat dus niet helemaal van een leien dakje? Hoe behandelen ze dat bij jou dan? Ik had steeds door die (slechte) wondgenezing bij mij om de 10 dagen een afspraak om het te laten nakijken. Bij mijn rechterborst hebben ze bij de 5e week nog een stuk niet opgeloste hechting eruit moeten vissen. Maar niet dat ze helemaal niet oploste. Dat klinkt wel echt naar.
Ja je moet ook niet vergeten dat het gewoon best een zware operatie is. En je romp gebruik je natuurlijk overal bij. Maar ik hoop dat het vanaf nu voor je sowieso wel merkbaar beter gaat worden.