Ik heb een vraag en ik hoop heel erg dat iemand hier wat meer van weet.
Ik ben 3 weken geleden een week ziek geweest, verkoudheidsvirus. Ik had vooral veel last van (kriebel)hoesten, keelpijn en oorpijn. Sinds ik weer beter ben heb ik last van enorm drukverschil in mijn rechteroor (terwijl ik tijdens de griep meer last links had). Dit uit zich niet perse in veel pijn, maar in meerdere uren mezelf als een soort doffe echo horen in mijn rechteroor. Steeds als ik dan slik of gaap (klaren) gaat het weer even goed, tot ik weer slik en de druk weer verandert. Ik word er echt moedeloos van. Het kost me zo ontzettend veel energie omdat praten met anderen daardoor zo ontzettend vermoeiend is. Je hoort alles gewoon compleet anders. Het lijkt ook steeds 's middags te gebeuren, 's ochtends en 's avonds is het er niet. Echt heel raar.
Ik ben vorige week naar de huisarts geweest en die heeft mijn oor uitgespoten (kwam een klein propje uit maar leek verder niet veel aan de hand) en ik moest van haar met neusspray aan de slag, maar dat mag je niet langer dan een week gebruiken en het is nog niet beter. Ik ga morgen weer langs, maar ik ben heel erg benieuwd of dit voor iemand bekend in de oren (
) klinkt.