Dit klinkt gewoon precies als een griepje
Kan je alleen snachts verkouden zijn of is er dan meer te denken aan een allergie ofzo? Ik heb t niet altijd maar wel regelmatig dat als ik snachts wakker wordt dat er dan een neusgat dicht zit, vaak de kant waarop ik lig. Maar verder geen verkoudheid. Heb t nu ook alweer een paar dagen en hoewel niet erg wel irritant. Ben wel bekent met dat ik bv niet goed tegen stof kan.
In de herfst is er meer huisstofmijt i.v.m. de hoge luchtvochtigheid! Mogelijk dat het daardoor komt.
Ik heb sinds een paar weken dat ik sommige etenswaren ineens vies vind (eieren, rijstwafels, spinazie) er zit een rare bijsmaak aan. Het ligt niet aan mijn (gebrek aan) kookkunsten, het is ook buitengewoon deur. Ik heb naar mijn weten geen Corona gehad, goede mondhygiëne en geen amandelsteentjes. Is dit iets waarmee ik naar de huisarts moet? Als ik Google krijg ik alleen Corona en kanker, maar misschien is het wel normaal en hoort het bij ouder worden.
Toch niet zwanger?
Toevallig pijnboompitten gegeten voor het begon?
Ik kreeg er last van als ik een bepaalde soort vitamine c capsules in nam! Geen idee of jij dat slikt overigens.
Bedankt voor jullie snelle antwoord, ook @Merel en @Negativ . In alle drie de gevallen is dat niet het geval.
Het kan normaal zijn, maar als het je stoort of het wordt erger dan zou ik er wel eens mee langs de huisarts gaan, die kan makkelijker alles op een rijtje zetten dan wij hier online.
Dankjewel voor je antwoord. Ik ga het overwegen!
Ik heb recent een Apple Watch gekocht en natuurlijk de ECG functie uitgeprobeerd. Een vriendin van mij ook. Nu valt ons op dat het patroon omgekeerd lijkt te zijn bij ons? Ik heb geprobeerd via Google wat wijzer te worden, maar ik snap het eigenlijk nog steeds niet. Het is dus niet dat we ons zorgen maken, maar gewoon uit nieuwsgierigheid.
Hoe kan het zijn dat de pieken bij de een naar boven wijzen en bij de ander naar beneden?
Dragen jullie je Apple Watch aan dezelfde pols?
Ja volgens mij wel⊠zou dat een reden kunnen zijn?
Ja een ecg met 12 afleidingen (een echt ecg) gaat qua richtingen alle kanten op, omdat elke afleiding het verschil in elektrisch signaal tussen twee plakkers op je lijf weergeeft. Je ziet het signaal uit je hart dan elke keer vanuit een andere hoek, zeg maar.
Bij een Apple Watch ecg zou over het algemeen alleen naar het ritme kijken en niet naar de richting.
Volgens het farmacotherapeutisch kompas is dit een veelvoorkomende bijwerking en dan vooral in het begin. Daar stopt mijn kennis verder
Oh dat klinkt heel vervelend - hopelijk trekt het inderdaad snel weg!
Ja dit brandt als een gek en in mijn ervaring gaat het ook niet snel weg. Na 2 weken kon ik het niet meer aan en ben ik ermee gestopt
Nee heeft ook niet geholpen haha. Sorry niet echt opbeurend. Maar ik heb daarna hormoonzalf gebruikt en toen ging het meteen weg dus er is anders ook nog hoop
Ben je al bij een dermatoloog geweest?
Pff vervelend zeg! Een dermatoloog kan je vaak zo vertellen wat het is en dan ben je er zo vanaf.