Ja wel oke denk ik. Huisarts hoorde niks aan mn longen. En gister ging t ook wel. Heb nu net weer t idee dat ik af en toe weer kraak. Verder vond ze verder onderzoek naar mn longen niet nodig op dit moment. Omdat mn hoofdklacht(voor mn hysterisch gekraak van zondag) is dat ik altijd veel slijm heb, waardoor ik gewoon minder chill ademhaal. Maar elke keer als ik daar kom hoort ze niets aan mn longen dus daar zit het niet denk. Dus heb nu maagzuurpillen want daar kan je ook extra slijmvorming van krijgen en dat ga ik nu een maand proberen en dan moet ik weer even terug.
Weet niet hoe ik me er bij voel dat er niet naar mn longen gekeken gaat worden. Omdat die voor mn gevoel vaak pijn doen. Maar dat kan ook gewoon mn tietze zijn. Dus in hoeverre vertrouw ik dat een huisarts iets aan je longen kan horen. Maar aan de andere kant speelt t al jaren en ben ik er nog steeds. Fiets ik zonder problemen (behalve conditioneel) gewoon een half uur. Dus op zich doen die longen t wel denk ik.
Mn huisarts vond t echt niet erg dat ik er was. En dat was ook de reden dat ik toch wilde komen omdat ze zelf heeft gezegd dat ik altijd mag bellen. Ze is zo lief.