Ik ben bijna 10 weken geleden bevallen, en na de bevalling heb ik enorme menstruatie achtige buikpijn gekregen (ik vond de pijn erger dan de bevalling zelf) icm met koorts. Antibiotica gehad maar de pijn en koorts bleef. Nog een antibiotica kuur gehad en daarna koorts en (na een aantal weken) ook pijnvrij.
Ben door een hele medische mallemolen gehaald maar ze konden de oorzaak niet vinden. Echo’s gehad zowel in als uitwendig bij verschillende gynaecologen. Uiteindelijk dachten ze aan baarmoeder ontsteking, maar het is nooit bewezen.
Nu is sinds een week de pijn weer terug, gelukkig niet zo erg als voorheen en geen koorts, maar weer die menstruatie achtige buikpijn. Ik zie nog geen andere tekenen dat mijn menstruatie terugkomt en ik geef nog borstvoeding.
Ik ga sowieso de huisarts morgen maar weer bellen, maar ze ziet me weer aankomen. Ze is verder heel kundig en aardig hoor en neemt me serieus maar denk niet dat er iets substantieels uit gaat komen. Heeft iemand een idee? Herkent iemand zulke klachten? Is dit wat erbij hoort na een bevalling? Ben ook al bij een bekkenbodem fysio geweest en dat zit goed, ook geen diastase. Het lijkt echt die baarmoeder te zijn.