Oh wat vervelend dat je het herkent! Ik bedoel idd hb en zoals ik het schrijf, dank daarvoor 
Vroeger toen mijn hb zo laag was had ik heel zware menstruaties ja, dus dat herken ik. Maar nu niet meer! Ik had vleesbomen en ben daarvoor behandeld, dat was echt geen beginnen aan met ijzer slikken. Overigens had ik toen ook wel klachten maar het is denk ik meer mijn default
Mijn huisarts deed toen alsof ik elk moment het loodje kon leggen, maar ik had vooral last van onrustige benen
Heb je wel eens je baarmoeder laten checken voor vleesbomen? Klinkt namelijk wel herkenbaar en ik bloedde daardoor heel erg (had ook veel pijn maar dat hoeft niet altijd geloof ik).
Coealikie heb ik nog niet op laten testen. Mijn vader heeft ook een ijzerprobleem en die eet veel vlees, dus vrees dat het een genetisch dingetje is. Maar ik ga binnenkort toch weer eens de huisarts bellen, want ik heb ook echt last van een lage bloeddruk waar ik gek van word (met hardlopen het idee hebben dat ik elk moment kan omvallen bijv.). Mijn B12 was de laatste keer aan de lage kant maar niet te laag. Mmmmmmm. Wat een gedoe zeg! Jammer ook dat niks lijkt te helpen voor je 
Ik doneerde ook nog bloed (wat ik maar 1x per jaar mocht ivm ijzer) en daar ga ik nu maar mee stoppen. Dank voor het meedenken!