Gebruik je de gentle iron op recept of koop je dqt zelf?
Ik ben echt vreselijk lastig met vloeibare medicatie
houd het absoluut niet binnen haha. Maar solgar gentle iron klinkt goed. Hoe groot zijn die tabletten?
Hier staat een plaatje: Amazon.com: Solgar Gentle Iron, 180 Vegetable Capsules - Ideal for Sensitive Stomachs - Non-Constipating - Red Blood Cell Supplement - Non GMO, Vegan, Gluten-Free, Dairy Free, Kosher - 180 Servings
Ik heb sinds maandag ter hoogte van mijn taille aan de linkerzijde pijn aan mijn huid. Er is niks te zien, geen uitslag, bultjes of iets anders. Het voelt alsof er iets heeft lopen irriteren van kleding maar er is dus niets te zien en het gaat dus ook niet weg en wordt ook niet minder. Iemand hiermee bekend?
Ik herken het van gordelroos. Als het dat is komen er blaasjes, dan kan je zinkzalf gebruiken. Hoop het niet voor je want ik vond het vreselijk pijnlijk als het zich ontwikkelt.
Aah dat meen je niet! Ik zie dat er blaasjes kunnen komen tussen de 1-5 dagen maar die heb ik nog niet. De pijn en het aan één kant van het lichaam kloppen wel. Ik werk ook in de kinderopvang maar nog niemand met waterpokken daar en ik heb waterpokken als kind gehad. Ik hoop dat het geen gordelroos is hoor!
Gordelroos is juist een flare up van de waterpokken dus het klopt dan wel dat je het hebt gehad. Het is niet besmettelijk! Edit: ik zeg dit niet goed, het is wel besmettelijk als iemand nog nooit waterpokken heeft gehad maar alleen als je open blaasjes hebt en iemand die aanraakt. Dus eerder je kind of partner ofzo als je die hebt.
Goed om te weten! Had het inderdaad ook even opgezocht. Maar als het gordelroos is zou ik wel al iets aan mijn huid moeten zien en dat is er nog steeds niet⊠achja ik ga het afwachten en eventueel even naar de huisarts.
Oh ja top zie nu dat het capsules zijn. Dat lukt me dan weer wel. Las ook even door de reviews en dit klinkt echt top want ik ben bang dat ik niet makkelijk van dat ijzertekort af kom en dus gewoon structureel bij moet slikken, maar die buikpijn is echt zo naar. Thanks hiervoor!
Ik heb een poliep in de baarmoeder en die moet onder narcose verwijderd worden. De hysteroscopie en inplannen van de operatie ging allemaal erg snel en onverwacht, waardoor ik weinig uitleg kreeg of kans om vragen te stellen. Nu ik er zelf wat over lees lijkt een poliep meestal meteen bij de hysteroscopie zelf verwijderd te worden. Wellicht ligt het aan de grootte of ligging dat dat niet kon, maar daar is dus niets over gezegd. Ik weet ook niet goed wat ik aan mijn werkgever moet geven qua indicatie van afwezigheid.
Iemand ervaring met het verwijderen onder narcose en het herstel daarna?
Kan je via zoân E-consult niet nog je vragen stellen aan je zorgverlener? Niet gek dat je na je gesprek / afspraak maken nog vragen hebt en ik vind dat altijd een laagdrempelige oplossing voor vergeten vragen. Alvast beterschap met je herstel in ieder geval!
Lief dat je het vraagt! Heb het flink te pakken gehad, tripje ook niet aangedurfd⊠ben weer aan ât werk maar wel halve dagen deze week. Echt pittig!
Jammer om te horen, maar wel fijn dat het langzaam beter gaat. Nog laatste stuk beterschap