Ah zo! Nee volgens mij krijg je verder niets. Kan me niet herinerren dat ik wel eens post heb gekregen van de huisarts. In elk geval geen facturen ofzo. Zou het wel even laten aanpassen voor de zekerheid voor in de toekomst ivm verwijsbrieven of iets.
Ik loop al 2 maanden met een gescheurde mondhoek. Ik eet enorm veel vitamines en smeer het elke avond in met zinkzalf, maar m’n mondhoek blijft gescheurd. Ik word er echt leip van. Is hier een geheim middeltje voor, voordat ik er secondelijm op plak?
Ik heb hier ook wel eens last van. Misschien eens miconozal creme proberen? Die creme werkt tegen schimmels. Aangezien je toch al langer last ervan hebt, kan het zijn dat een schimmel de oorzaak is.
Ah dankje! Die creme ga ik morgen dan even halen!
Mijn verstandskiezen zijn gisteren getrokken en ik houd vandaag echt niets meer binnen :(. Kan dat er bij horen, of moet ik de huisartsenpost bellen? Volgens mij heb ik geen koorts.
Dat kan zomaar kloppen! Het bloedde vanochtend inderdaad nog en daarna stopte het niet dus ik bijt al op een gaasje. Heb je toen ook gewacht met spoelen van je mond?
Bij mijn oorlel heb ik een heel klein stukje wildvlees. Ik wil daar eigenlijk mijn oorgaatje laten schieten/piercen. Kan het kwaad om dat door de wildvlees te laten doen?
Ik had een oorgaatje laten schieten dat steeds ontstoken werd en toen was er een bultje ontstaan aan de achterkant wat steeds groter werd, een keloid dus. Die heb ik laatst laten verwijderen door de huisarts. Maar nu zie ik er dat er aan de voorkant ook een heel klein bultje is gekomen (ook keloid denk ik). Kan ik dat dan aan de voorkant weer laten verwijderen en vervolgens opnieuw laten piercen op dezelfde plek?
Of kan ik gewoon nooit meer op die plek piercen? (Ik snap niet precies wat je bedoelt met dat het getriggerd kan worden om actief te worden)
Ik had dit ook een tijdje en bij mij maakte smeren het alleen maar erger. Ik ben er uiteindelijk gewoon helemaal van af gebleven en heb het laten indrogen, toen was het snel over.
Mocht je toch wel willen smeren, dan zou ik je handen goed wassen met antibacteriële zeep, en met een stokje of lepeltje de crème uit het potje halen. Op je handen zitten veel bacteriën en die wil je natuurlijk niet in het potje of op het wondje smeren. Daarom is helemaal er vanaf blijven vaak ook het beste. In de piercingwereld noemen ze het ook wel LITHA: leave it the hell alone.
Zit hier ook iemand met verstand van KNO?
Zon netipot is dat goed voor je of juist helemaal niet? En voor (baby’s) zag ik online uitspuiten…?
JONGENS SOS
Hoe kom ik zsm van een koortslip af? Huis tuin en keuken middelen aub haha
Ik gebruik altijd 70% alcohol zodra ik het voel. (Sorry als dit echt heel slecht is!)
Zinkzalf smeren!
M’n vriend heeft af en aan last van hielspoor en als hij geen rust neemt, wordt het steeds erger en kan die daarna miet meer lopen.
Jaa dat heb ik helaas ook. Normaal gesproken had ik er niet zoveel last van, omdat ik rust nam en niet te veel en ver liep. Maar nu ik elke dag moet lopen heb ik er een stuk meer last van helaas. Zooltjes werken maar tijdelijk, dus ik hoop dat het tapen gaat helpen!
Hoop het ook voor je! Hij heeft ook prikken gehad in zn hiel die wel heel goed hielpen.
Ooh dat is ook wel fijn! Weet alleen niet of ik dat durf, een prik hahaha. Deed dat veel pijn?
Doet het ook pijn met je mond open en dichtdoen? Ik had vorig jaar ineens een ontstoken kaakgewricht, uit het niets. Deed mega veel pijn, kon m’n mond vooral 's ochtends niet goed openen. Ben naar de huisarts geweest maar die raadde alleen naxopren als pijnstiller aan en het uitzitten. Is na een paar weken ook vanzelf overgegaan.
Ja haha. Maar hielp zo goed en snel dat het minder erg was dan de hielspoor pijn.
Ja, dat kan zeker aan hormonen liggen. Je kan vragen om een verwijzing naar een gynaecoloog of een andere huisarts die er misschien wat serieuzer met je naar wil kijken. Het hangt natuurlijk heel erg van de persoon af, ik herken je klachten heel erg, ook van toen ik eerder een andere pil slikte dat het erger werd, maar ik heb nu juist een pil waarmee het allemaal wat beter is (en voornamelijk m’n menstruatie gewoon uit te houden is nu ipv twee weken per maand pijn, maar dat is een ander vehraal).