Heb nu een litteken op mijn hoornvlies, buiten mijn gezichtsveld. Ik mag na pasen weer langzaamaan met lenzen beginnen, eerst 2 uurtjes, daarna 4 enz.
Ik moest gisteren huilen en dat brandde joh…
I feel you ♀
Heb ook weken met bril moeten lopen en daarna inderdaad lenzen proberen en veel druppelen. Heb standaard droge ogen dus helpt niet mee. Heb ook een litteken op m’n hoornvlies maar ook niet in gezichtsveld gelukkig. Het komt goed!! Volhouden met druppelen en daarna weer lekker genieten van je lenzen.
Oh gelukkig. Ja ik heb ook al een tijd last van droge ogen dus zal zeker wel blijven bevochtigen met druppels. En gewoon t zekere voor het onzekere nemen en niet te snel super vaak mn lenzen dragen. En proberen niet meer in slaap te vallen als ik ze in heb🙊
Die is uit het assortiment!
NEE! Waarom? En wat moet ik nu dan? Super duur spul kopen zeker?
Op aanraden van mijn huisarts slik ik de pil ook door, ik heb ongeveer eens in de drie maanden een stopweek. Volgens thuisarts.nl is een jaar doorslikken sowieso veilig, er zijn geen onderzoeken gedaan naar het langer doorslikken, maar ze zien hier geen gevaar in.
(https://www.thuisarts.nl/menstruatie-uitstellen/ik-wil-mijn-menstruatie-uitstellen)
Ik heb altijd begrepen dat thuisarts een goed naslagwerk is, hopelijk heb je hier wat aan!
Ik heb dit ook… Ik slikte geen paroxetine maar bupropion, dus wel medicatie voor dezelfde kwaal. Ik raad je aan om meteen je behandelaar te bellen en als het kan te stoppen. Ik merkte het oorsuizen en ben toen na een paar dagen pas gestopt, omdat ik eerst aan mezelf twijfelde of het geen toeval was, maar ik zit nu al maanden aan de tinnitus vast en volgens mijn arts kom ik er waarschijnlijk nooit meer vanaf.
Ik PM je even
Ja ik zag het op Twitter voorbijkomen. Ze raadden de kruidvat originals kalmerende aftersun gel aan, maar weet niet of die dezelfde ingrediênten heeft?
Zal eens kijken. Vind het gewoon gek, want volgens mij was iedereen met een lichte zonneallergie best lyrisch over dit product.
Mijn vriend zit sinds gisteren ineens onder jeukende uitslag, het zit over z’n hele lijf. Hij heeft gisteren en vanmorgen al antihistamine genomen maar we zien nog geen verschil.
Iemand tips wat hij hier nog meer tegen kan doen?
Samenvatting
-foto’s weg-
Dankje!
Is het een goed of slecht teken als er wondvocht uit je wond blijft lopen? Het is helder geel, dus niet troebel. Doet geen zeer als ik eraan zit met een doekje en heb verder ook geen koorts. Vanochtend bleef het er alleen uitlopen (echt heel veel doekjes moeten gebruiken) en nu als ik iets doe komt er ook steeds vocht uit…
heeft iemand dé tip tegen bacteriele vaginose? ik heb er nu zo’n 3 / 4 weken last van en van alles geprobeerd van zo’n ei tot inwendige/uitwendige cremes… word er gek van!
Bacteriële vaginose is een onbalans tussen je vaginale bacteriën en schimmels waardoor er een overgroei van bacteriën ontstaat, die een viezige geur kunnen geven. Met een antischimmel-ei en antischimmelcremes maak je nog meer schimmels dood en geef je de bacteriën dus nog meer vrij spel.
Tegen bacteriën werkt antibiotica, daarvoor moet je langs je huisarts.
Net sex gehad met mijn vriend, ( zonder condoom) en bij afvegen zat er een heel klein ienimini druppeltje bloed op het doekje…
Ik weet het verhaal van contactbloeding, huisarts, kans op baarmoederhalskanker etc.
Maar ik heb ook een gegeneraliseerde angstoornis…
Probeer het nu even voor mezelf te relativeren; moet ik hiervoor naar de huisarts of denken jullie dat het niet een urgent iets is en dat ik het even moet aankijken of het vaker gebeurd?
Wat rot zeg! Wat ik op thuisarts vind is dit:
Hieruit maak ik op dat het sowieso verstandig is om langs de huisarts te gaan. Wellicht zeggen de artsen hier wat anders, maar thuisarts is hier wel vaak benoemd als betrouwbaar.
Dit is de bron trouwens https://www.thuisarts.nl/vaginaal-bloedverlies/ik-heb-vaginaal-bloedverlies-na-vrijen-contactbloeding
maar door AB verstoor je de balans toch ook?
Zeker, met antibiotica erbij roei je beide kanten van de weegschaal uit, maar dan heb je wel kans dat er weer een balans ontstaat en je ergens in het midden zonder klachten uitkomt.
Zijn er mensen die dit herkennen. Ik heb zulke heftige pijn ongeveer 3 nachten voor mijn ovulatie. Word dan rond 03.00 wakker van de pijn en die houdt ongeveer 'n uur aan, soms ook met het gevoel dat ik heel nodig naar de wc moet wat dan meestal niet zo is. Enige mogelijke oplossing (als het dus daarvan komt) lijkt me niet meer ovuleren maar ik wil eigenlijk geen hormonale anticonceptie/koperspiraal.
Is trouwens tijdje terug ook een echo gemaakt van baarmoeder etc. en daarop was de linker eierstok iets vergroot maar dat was schijnbaar niet zorgwekkend.
Heeft het dan nog zin om met zoiets nogmaals langs de huisarts te gaan of is het dan meer iets van man up en anders moet je maar aan de anticonceptie gaan