Ik zou ook denken aan een allergische reactie maar omdat het tijdens het slapen opkomt: ik heb ook wel eens een dikke lip gehad omdat ik er in mijn slaap op gebeten had/tussen mijn tanden geklemd had (hele droge mond ook toen).
Ik had een paar uur voordat het gebeurde wel iets gegeten wat ik nog nooit had gegeten. Dus ik zou daar misschien wel een reactie op kunnen hebben. Het gebeurde vrijdag op zaterdag en ik heb nog steeds een dikke lip. Ik weet niet na hoelang dat dan weer hoort weg te trekken? Het zou misschien ook wel met mijn droge lippen te maken kunnen hebben, maar de andere keren dat ik het had, had ik geen droge lippen.
Kun je ook last krijgen van secundaire verdrinking na het verslikken in soep?
Mijn zoontje dronk net zijn soep te snel waardoor hij zich goed verslikte.
Nu ben ik behoorlijk angstig ingesteld en ben meteen bang voor een late verdrinking.
Kan dit?
Het komt idd door dat bericht…
vind het een eng iets
Maar hij dronk z’n soep uit een beker, nam best een grote slok want alles kwam er ook weer uit…
Maar de hypochonder in mij was meteen bang…
Weg
Ik ben bang dat ik een stressfractuurtje heb opgelopen tijdens het hardlopen en twijfel of ik nu contact moet opnemen met huisarts/fysio of nog even af moet wachten of het weer afzwakt en daarna weer opspeelt als ik ga lopen. Het is, voor zover ik kan zien, niet heel dik geworden, alleen ‘‘voelt’’ het in m’n schoen wel dik. Lastig uit te leggen, maar ik heb het gevoel alsof m’n tenen vol zitten met vocht. Heeft iemand hier ervaring mee/advies over?
Mijn broertje komt net thuis van een voetbalwedstrijd. Iemand heeft hem waarschijnlijk tegen het hoofd geschopt. Hij zegt dat de verzorger even bij hem is geweest omdat hij ook een tand door zn lip had dus vooral even lopen spoelen. Het gebeurde in de laatste minuut dus verder is er geen aandacht aan geschonken en is hij naar huis gekomen.
Nu zegt hij alleen dat hij ook heel misselijk is, hele erge hoofdpijn heeft en eigenlijk ook niet meer goed weet hoe de wedstrijd is gegaan en wat er allemaal gebeurde. Hij herinnert zich alleen nog 3 voetbalacties die die heeft gedaan, verder niets. Ook de botsing zelf weet hij eigenlijk niet goed.
mijn ouders en ik denken dat het misschien een lichte hersenschudding is maar hebben hier ook geen verstand van. Zij zeiden dat ze m straks rond 1 uur wel even een keer wakker maken om te checken. Is dit oke? Of overdreven of? Geen idee wat te doen en of er überhaupt iets gedaan kan worden. Dus iemand een idee?
Kan je niet de huisartsenpost bellen voor advies misschien? (voor hij gaat slapen en je hier nog geen antwoord hebt bedoel ik)
Ja ik weet niet, ik woon nog thuis en ouders vinden dat ook weer niet echt nodig. Dacht vraag het even hier, wie weet heeft iemand hier goed advies (of stel ik mij uberhaupt aan) en anders kan ik dat indd nog doen!
Ik zou ook de huisartspost bellen eigenlijk. Ik zou niet goed kunnen slapen op deze manier en graag even met een professional overleggen. Zeker omdat hij zich niet meer zo goed kon herinneren en ook misselijk is.
Ik heb ook wel dat ik het aan het einde van de dag in het kruis van m’n broek kan ruiken en ik ruik het er ook wel een doorheen, maar eigenlijk heb ik dat altijd wel gehad dus ik weet ook niet zo goed of dat normaal is? Ik heb er helemaal aan gewend in elk geval
Nog als toevoeging; veel bewegen!
Ik ben op de eerste dag van mijn menstruatie begonnen met de pil. Dat is 15 dagen geleden en ik ben nu nog steeds ongesteld. Het vervelende vind ik dat ik over een paar dagen al de stopweek heb, en dan dus weer een bloeding ga krijgen, lijkt me. Ik ben het wel zat ondertussen. Zou mijn lichaam moeten wennen aan de pil?
Hoe is het uiteindelijk afgelopen? Gaat het goed met je broertje?
Het valt gelukkig allemaal toch wel mee! Afgelopen nacht indd een aantal keer gewekt, maar dan was hij telkens helemaal helder en niets geks. Vandaag ook gewoon weer naar school geweest. Hij heeft wel nog hoofdpijn, maar dat kan natuurlijk ook goed van de trap zijn, want zn gezicht en vooral zn lip is ook dik. Verder gaat die wel even nog rustig aan doen qua sport.
Lief dat je nog een berichtje stuurt!
Goed om te horen, gelukkig maar dat het allemaal mee valt!
Als je maagpijn krijgt van ibu, krijg je dan sowieso ook maagpijn van bijv naxopren? Ik ben op zoek naar een ontstekingsremmer maar kan dus niet goed tegen ibu.
Ik heb sinds gister ineens een pijnlijke zwelling op m’n kaak, in m’n wang/kaak. M’n tanden doen geen pijn, het zit echt alleen in m’n wang en als ik op m’n kaak druk doet het ook pijn.
Die pijn, zou dat een ontstoken wortelkanaal kunnen zijn? Daar doet het mij aan denken. Is het op een specifieke plek, hoog op de kaak (ver van de tand)?