Haha wel genoeg. Ben een dagelijkse gebruiker. Ik ga het lezen, eerste stukje klinkt al interessant. Alleen nog steeds wel vreemd dan dat ik het alleen bij hem heb dan.
Kutzooi zit echt te janken. Ik denk echt dat ik dit heb. Ik ga mijn wiet opmaken en dan kap ik ermee. Ik heb geen keuze. Het is niet veel meer.
Die gaat mij steunen zegt hij net. Alles wijst op mij. Het braken, afvallen, ziekenhuis opnames door uitdroging etc. Misschien verklaard dit waarom zetpillen niet echt geweldig werken.
Bedankt voor alles. ️
️
️ Je bent geweldig.
Ja ik hou je op de hoogte oké? Stuur je over een tijdje wel een berichtje.
@Krabsalade Sinds ik zwanger ben heb ik bij mijn oksels en borsten kleine steelwratjes. Welke behandeling zou jij (na de bevalling) aanraden? Verwijderen door de huisarts, zelf bevriezen met een middeltje van de drogist of een huis- tuin en keukenmiddeltje?
Ik ben van plan om straks borstvoeding te geven.
Dank voor je snelle antwoord!
Ik heb een vrij genante vraag, mag ik deze ook via een privé bericht stellen @Krabsalade ?
Mijn vraag is hier trouwens nooit eerder gesteld
Nee hier hahaha
hahahaa jij bent wel nieuwsgierig zeker
Kan geen kwaad dat je nu een dubbele dosis hebt gehad. Maar ik zou wel even contact opnemen met de voorschrijver als je nu plots meer last hebt van je klachten.
Ahjoh, er zijn al genoeg genante dingen voorbij gekomen hier (zei iemand aarswormen of pusbult op schaamlip?). Wie weet help je er anderen ook mee die het niet durven te vragen (want je hebt vast geen zeldzaam probleem). En niemand zal je er anders door beoordelen hoor
Ik heb sinds een week uitslag in m’n nek en het jeukt flink.
Geen enkel idee waar het van kan komen, heb normaal geen last van overgevoeligheid oid. Ik heb sinds dien het dagelijks schoongemaakt en ingesmeerd met bepanthen en niacinamide + zink. De huid lijkt iets beter te zijn geworden maar de jeuk neemt niet af.
Is dit iets voor de huisarts of meer voor een bezoekje aan de Kruidvat?
In de spoiler een fotootje.
O bah daar lijkt het inderdaad wel op!
Toch maar even huisarts dan! Thanks!
Toen ik dat had werd me ook geadviseerd niet teveel te douchen en geen douchegel te gebruiken (advies van de huisarts, niet van m’n moeder ofzo;)) omdat t je huid uitdroogt en erger maakt
Sinds een paar maanden heb ik last van oorpijn. Alleen niet de klassieke variant in mijn oor maar juist tijdens het slapen. Mijn oor doet dan aan de buitenkant ontzettend pijn en ben dan noodgedwongen om op mijn andere kant te gaan liggen. Uiteindelijk gaat dit oor ook pijn doen en zo wissel ik af in de nacht. Is hier iets tegen te doen?
Een ander kussen proberen misschien? Zo’n rol waarbij je oor niks aanraakt?
Wat een lief bericht! thnx!
Wie heeft hier toevallig ook wel eens last van enorme draaiduizeligheid (bppd)? Ik heb het sinds gisteren ineens weer. En ik haat dat zo erg hè. Als ik m’n hoofd stil op 1 plek houd gaat het. Totdat ik bv opsta of draai, dan draait de wereld zo’n 30 sec om me heen.
Ik slik wel cinnarizine en ik val op mijn bed maar is er nou niks meer aan te doen? En wat zou het triggeren? Ik hoop eigenlijk iets te kunnen doen aan mijn evenwichtsorgaan of zo, dat het soepeler wordt. Maar dat kan zeker niet hè? Blegh.