Heeft iemand ervaring met de prikpil? Ben op zoek naar een alternatief nu de pil pas volgend jaar weer verkrijgbaar is…
Volgend jaar pas??
Ik wou eerst ook zo reageren maar toen dacht ik oh het is november dus eigenlijk is het al bijna volgend jaar.
Ik heb er (goede) ervaring mee trouwens… Ik ga binnenkort zelf ook weer terug op de prikpil. Nooit meer ongesteld, jeej.
Ik zou proberen of je kan ‘rondshoppen’ bij apotheken. Of heb je dat al geprobeerd? Ik heb afgelopen vrijdag de ‘huismerk’ microgynon 30 nog voor een half jaar mee kunnen krijgen. Mijn eigen apotheek vertelde dat de apotheek 200m verderop net die dag een lading had binnengekregen.
Omg inderdaad hahah maar 2 strips ongeveer!
En hier in Drenthe heb ik er ook geen last van trouwens, heb hem tot nu toe nog gewoon gekregen zonder problemen.
Heb je de depot Provera? Die leek me ook wel fijn alleen ben wel bang voor spuitplekken (kuiltjes in je billen). Ik heb nog niet geprobeerd rond te shoppen omdat de apotheek mijn herhaalrecept heeft ingenomen Misschien eerst dat maar proberen
Oh hier in Breda is het drama (bij mijn apotheek iig)
Volgens mij wel. Ik had geen last van spuitplekken, alleen altijd 24 uur het gevoel alsof mijn kont beetje was mishandeld haha en kleine blauwe plek.
Ja alleen mn duim lijkt het wat minder… Maar dacht ook dat het ook misschien een muisarm oid kon zijn ipv alle enge dingen die ik me in mn hoofd haalde
vind het wel gek dat het gisteravond zo ineens op kwam zetten. Nou ja ik hoop dat het idd zoiets is als jij ook had dan!
Even nog ter recente info @ mijn tussentijdse bloeding hierboven
Ik lijk wel gwn volledig ongesteld te zijn geworden random.
Nou ik lag vanmiddag dus ineens op straat haha. En ik heb geen herinnering dat ik struikelde of dat ik door mijn enkel ging ofzo. Dus mijn moeder vroeg of ik niet even out was gegaan en ik heb dus geen idee
Thanks voor je antwoord iig!
Hoe lang duurt het ongeveer voordat het is uitgewerkt?
Ja, zal ik zeker doen!
Viooltjes ik heb een vraag. Ik heb nog steeds last van tussentijdse bloedingen (3 weken terug onderzoek gehad waar ze een hapje hebben weggenomen maar het bloeden stopt maar niet en daarvoor had ik ook al af en toe bloedingen). Nu heb ik 2 opties gekregen van de dokter… Of weer naar de gynaecoloog voor bloedingsstoornis of ik krijg een resetkuur en moet daarna op een andere pil overstappen. Nu zit ik die resetkuur te overwegen maar ik ben eigenlijk vergeten te vragen wat het echt precies is… Ben ik dan gewoon een week of twee weken lang heel hard ongesteld?
Dat weet ik niet, weet de dokter ook niet. Daarom weet ik ook niet welke van de twee ik moet doen maar ik moet toch iets doen want dat bloeden is ook irritant. Hoe ik het hier heb uitgelegd heb ik het daar ook gedaan en zij gaf mij deze opties.
Niet veel bijzonders… Er zit iets waarvan de kans 95% is dat mijn lichaam het zelf opruimt… Ik weet alleen even niet wat. En ja ik rook nog steeds.
Ik denk niet dat ik nu meteen stop haha () maar wel goed om te weten, dat eerste heeft mijn dokter ook niet gezegd (ze weet wel dat ik rook). Lastig lastig wat ik moet doen maar wellicht moet ik toch maar een afspraak maken bij de gynaecoloog, als het toch niks is dan is dat ook duidelijk. Ik heb ook al 1,5 week buikpijn en rugpijn maar daar moet ik nog even een blaasontstekingstest voor doen.
Ja dat is waar. Heb het ook liever zsm verwijderd dan langer wachten.
Thanks @Krabsalade ook!