Wellicht costochondritis?
Heb ik ook wel eens last van. Als het aan de achterkant zit dan straalt het uit naar de buitenkant.
Maar het kan natuurlijk ook heel iets anders zijn.
Ik herkende dat erin
Bij twijfel, huisarts
Wellicht costochondritis?
Heb ik ook wel eens last van. Als het aan de achterkant zit dan straalt het uit naar de buitenkant.
Maar het kan natuurlijk ook heel iets anders zijn.
Ik herkende dat erin
Bij twijfel, huisarts
Ik had na schimmelinfecties ook nog een hele tijd last van een pijnlijk en branderig gevoel, zou best daar mee te maken kunnen hebben.
Ff gegoogled, maar zie dat dat vooral aan de voor en achterkant zit bij de aanhechting van borstbeen en rugwervel. Maar bij mij zit het echt onder m’n arm ofzo. Waar je arm je romp raakt. Nja ik kijk het nog wel ff aan en anders bel ik wel de dokter.
Ja zit bij mijn dan ook niet direct naast mijn ruggenwervel. Maar echt richting de zijkant
Het straalt uit. Het is vaak na een paar dagen weer over. Even heel heftig
Maar ik herkende jouw klachten, het hoeft niet zo te zijn natuurlijk.
Hmm. Maar ik heb na mijn behandeling voor een week of twee niets van pijn meer gehad. Pas sinds eergisteren (ongeveer wanneer ik dus een tampon had gebruikt) heb ik opnieuw last. Ben jij dan nog naar de dokter geweest of heb je gewoon afgewacht?
Oh nee, ik had meteen pijn vanaf de schimmelinfectie tot weken erna. Ben er ook niet voor naar de huisarts geweest omdat het voor mij wel duidelijk daarmee samenhing. Klinkt bij jou toch wel anders ja.
Ik heb dit in het begin van de zwangerschap ook gehad maar wel lager. Ging ook steeds meer pijn doen tot ik zelfs af en toe niet meer normaal relaxed kon zitten maar echt overdreven rechtop moest zitten. Zou te maken hebben met de “weekmakers” die je in de zwangerschap aanmaakt zodat alles soepel wordt (dat de baby door je bekken kan) en iets met de spieren tussen je ribben. Voelde alsof mn ribben zowat over elkaar schoven.Ik weet t niet meer precies maar geloof dat ik met 20 weken geen last meer van had.
Omg dan moet ik nog zo lang haha ik hoop dat t snel over is, met werken ook kut. Ging vandaag met ze dansen en zelfs daarna gad ik pijn
Iemand enig idee of dit een blaasontsteking zou kunnen zijn?
Ik heb pijn bij het plassen, maar geen pijn bij het plassen zelf. Geen bloed, geen bubbeltjes, geen troebele plas. Als ik druk zet (dus ook als ik niet plas) krijg ik enorme steken in mijn rechter-onderbuik (iets hoger en linkser ten opzichte van mijn rechter heupbot). Die steken houden altijd nog een tijdje aan. Ik heb wel eens een blaasontsteking gehad, maar ik herken dat niet helemaal hier in.
Ben ik weer. Inmiddels heeft ze 40,9. Huisarts zegt steeds maar dat de hoogte van de koorts niet zegt en dat ze verder in orde is.
Ze slaapt alleen maar, drinkt gelukkig nog wel wat maar niet veel. Als ze wakker is steunt ze en jammert ze. Maar de huisartsen hebben dat gezien en maken zich er geen zorgen om. Kan ik het echt loslaten (nee blijkbaar niet haha).
Ik geloof best dat het een heftige griep is maar die hoge koorts blijft me zo dwars zitten. Artsen hier, is het echt zo dat de hoogte van koorts niets uitmaakt?
R had dit 3 weken geleden ook zo erg. Sliep de hele dag, at niks, dronk niks. Is ook goed gekomen! Zorg dat ze blijft drinken en goed de koorts in de gaten blijven houden!
Op mn stage heerst het norovirus. Ik heb zelf geen symptomen alleen is mijn zusje ernstig ziek. Moet ik nu uit haar buurt blijven? Of kan ik het niet doorgeven als ik geen symptomen heb? Op google kan ik dat niet vinden
Bedankt voor je reactie! Alleen kan ik niet echt vinden hoelang ik uit dr buurt moet blijven
Daar heb ik nog niet eens over nagedacht goed idee!
Ik heb even gegoogeld voor je, en ik heb gevonden dat cortison chemicetina chlooramfenicol of hydrocortison kan bevatten. Er zijn idd oogdruppels of zalfjes die een van deze 2 middelen kunnen bevatten. Oftalmico betekent visueel en is dus voor het oog
Ik heb een zwakke weerstand en word om de haverklap ziek. Wat kan ik doen om mijn immuunsysteem te boosten, buiten dan uiteraard gezond eten, goed slapen, regelmatig bewegen, etc.? Zijn er bepaalde middeltjes, supplementen, o.i.d. die werken?
Goed slapen en eten is sowieso het belangrijkst, maar ik neem zelf weleens extra vitamine c bruistabletten en echinaforce. Of het echt helpt, geen idee haha.
Sinds afgelopen week zo veel pijn. De vorige keer dat ik dat meldde was niks.
Arm doet veel pijn en fysio kon niet meer doen dan wat ze al deed (en hielp ook wel eventjes), maar ik raak hiervan in paniek. Ik trek dit niet meer zo…
Heeft het zin om maandag de huisarts te bellen of gaat die alleen maar zeggen dat ik naar de fysio/oedeemtherapie moet?
Ik heb pas over een maand een afspraak in het ziekenhuis…
(Tens apparaat gaat niet kunnen helpen, want dit is geen zenuwpijn, heb ik al nagevraagd)
Is dit alleen echt op doktersrecept verkrijgbaar en moet ik daarvoor langs, of zou ik ook kunnen bellen?
Heb namelijk as we speak een allergische reactie en het gaat maar niet weg. Misschien wel goed om er dan iets voor te helpen wat er hopelijk aan helpt ook weg te trekken en voorkomen.