Het grote medische vragen-topic

Ik heb er afgelopen jaar 2 laten weghalen. Voel je helemaal niks van. Je mag alleen met die plekken iets van 6 weken niet in de zon

1 like

Ja ik heb op mijn rug één laten weghalen, viel allemaal reuze mee.

1 like

Als je je opeens uit het niks als een complete dweil voelt, er vanuitgaande dat he gewoon goed gegeten en gedronken hebt, wat kan dat dan zijn? Normaal word ik altijd met een aanloopje ziek, vandaar dat ik het niet weet

Griep?

Dat is toch nooit uit het niets? Vanochtend nog volle bak gesport en niks aan de hand

Kan vrij snel optreden.

2 likes

Ik een net boven mijn borst. Het deed helemaal geen pijn omdat ze het plekje ook verdoofd had. Daarna hechtingen en die mochten er na een week of wat weer uit. Helaas wel een litteken aan over gehouden maar dat ligt meer aan mijn huid denk ik.

1 like

Ik ben gisterochtend, heel onhandig, van de trap gevallen. Ik kan sindsdien niet meer zitten omdat Mn stuitje zo’n pijn doet. Liggen en lopen gaat. Denk dat Mn stuitje is gekneusd. Is t nodig om hiermee naar de dokter te gaan? Want dokter kan er verder volgens mij niets aan doen of is t toch handig om het even te laten checken morgen?

Nee, mijn vriend heeft toevallig wel colitis maar ik heb zelf ook nog nooit slijm of bloed bij ontlasting gehad. Ik ben wel lactose intolerant en heb gemerkt dat ik tegen veel noten niet kan, vandaar dat ik zelf aan een allergie dacht. Heb ‘gewoon’ al jaren snel diarree ook. Denk daarom zelf ook meer aan iets anders, maar ja bij mijn vriend hadden we natuurlijk ook echt niet gedacht dat hij echt een darmziekte zou hebben.

Ik heb extreem veel witte plekjes op mijn nagels. Op sommige zit helemaal niks en op andere zitten er zoveel dat het echt lelijk is. Heb al verschillende rondjes google gedaan maar vind het toch fijn om hier nog even te vragen. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

Is hier iemand bekend met springschenen? Ik heb er al een hele lange tijd last van en het wordt maar niet minder😪.

Vraagje voor blaasexperts:
Ik heb al aardig wat blaasontstekingen gehad. Maar mijn klachten lijken steeds vager te worden? Vorig jaar is het riedeltje weer begonnen: ik heb de hele dag vage pijnklachten rond m’n blaas en tijdens het plassen voel ik mijn blaas samentrekken (geen pijn). Tijdens urinecontroles is er alleen vrij weinig te vinden (wel iets van eiwitten maar niet zo sterk dat het duid op een ontsteking). Toch krijg ik vaak een kuurtje mee dat enigszins lijkt te helpen.

Ik slik sinds een half jaar d-mannose en dat lijkt goed te helpen. Helaas heb ik nu weer vage pijnklachten en probeer het al 3 dagen weg te drinken. Nu begin ik me af te vragen of het überhaupt wel blaasontsteking is? Of dat mijn blaas al heel snel heel heftig reageert na alle ontstekingen?

Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen? Ik zit met m’n handen in het haar en ik ga over 2 weken naar Azië dus dat helpt ook niet echt mee.

Ik geef mijn bejaarde hond altijd CBD druppels, werkt voor haar heel goed.
Nu wil ik zelf dus ook CBD (capsules, want die olie is echt smerig) gaan proberen, maar mag dat in combinatie met fentanyl en naproxen?

Ik heb de assistente van de huisarts al gesproken maar zij durfde het niet met zekerheid te zeggen. Dus ik denk, voordat ik een bel afspraak met de ha maak, ik vraag het eerst even hier.

Ja dat had ik ook gelezen. Dan toch maar geduldig wachten tot het is uitgegroeid! Dankjewel voor je reactie

Deed je dan echt je schenen rollen of meer je kuiten? En wat voor roller heb je een hardere of zo’n zachtere ?

Ik heb namelijk ook regelmatig daar last door het vele springen.

Ik ben 7 weken zwanger en heb last van verstopping…:sweat: Mijn buik is helemaal opgezwollen, het lijkt wel of ik 7 maanden zwanger ben. Niet handig, want ik wil het nog niet bekend maken en elke broek zit vervelend. Wat kan helpen? Qua voeding probeer ik natuurlijk goed vezels te eten, maar heb totaal geen eetlust en last van misselijkheid.

Als het pijn blijft doen kun je altijd even naar de huisarts gaan. Ik heb mijn stuitje gebroken tijdens het bevallen maar op een foto na (om te kijken of er geen los zwevende deeltjes? waren) doen ze er eigenlijk niks aan. Inmiddels ruim 8 jaar later en ik heb er met enige regelmaat nog steeds last van.

Hopelijk is de pijn snel minder bij je!

1 like

Ik had hier ook last van en heb toen Roosvicee Laxo (of iets van die strekking) gehaald bij de apotheek!

1 like

Oh ik heb net hetzelfde probleem. Elke dag kiwi, lijnzaad, genoeg drinken ed. niets helpt :frowning: Ik weet ook niet wat ik nog meer kan doen. Vind het nogal drastisch om aan de laxativa te gaan eigenlijk?

ik ben even wezen zoeken binnen de cbd gebruikers groep, er zijn inderdaad veel vragen over gebruik met Citalopram. Voornamelijk gebruiken mensen CBD om van de Cita af te komen. ER zijn ervaringen waarbij het goed gaat, een enkele zie ik krijgt hartkloppingen.
ik bestel mijn CBD op cbd-producten.nl
met hun kun je ook zelf contact opnemen. zeer kundige mensen op dit vlak.

hieronder twee sites met info over gebruik samen met medicijnen.
gebruik samen wordt wel afgeraden. Maar toch zou CBD/THC je ook kunnen helpen dus is het het proberen waard?

zou toch samen met de arts bespreken/bekijken wat mogelijk is.

1 like