Ik heb extreem veel witte plekjes op mijn nagels. Op sommige zit helemaal niks en op andere zitten er zoveel dat het echt lelijk is. Heb al verschillende rondjes google gedaan maar vind het toch fijn om hier nog even te vragen. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
Is hier iemand bekend met springschenen? Ik heb er al een hele lange tijd last van en het wordt maar niet minder😪.
Vraagje voor blaasexperts:
Ik heb al aardig wat blaasontstekingen gehad. Maar mijn klachten lijken steeds vager te worden? Vorig jaar is het riedeltje weer begonnen: ik heb de hele dag vage pijnklachten rond m’n blaas en tijdens het plassen voel ik mijn blaas samentrekken (geen pijn). Tijdens urinecontroles is er alleen vrij weinig te vinden (wel iets van eiwitten maar niet zo sterk dat het duid op een ontsteking). Toch krijg ik vaak een kuurtje mee dat enigszins lijkt te helpen.
Ik slik sinds een half jaar d-mannose en dat lijkt goed te helpen. Helaas heb ik nu weer vage pijnklachten en probeer het al 3 dagen weg te drinken. Nu begin ik me af te vragen of het überhaupt wel blaasontsteking is? Of dat mijn blaas al heel snel heel heftig reageert na alle ontstekingen?
Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen? Ik zit met m’n handen in het haar en ik ga over 2 weken naar Azië dus dat helpt ook niet echt mee.
Ik geef mijn bejaarde hond altijd CBD druppels, werkt voor haar heel goed.
Nu wil ik zelf dus ook CBD (capsules, want die olie is echt smerig) gaan proberen, maar mag dat in combinatie met fentanyl en naproxen?
Ik heb de assistente van de huisarts al gesproken maar zij durfde het niet met zekerheid te zeggen. Dus ik denk, voordat ik een bel afspraak met de ha maak, ik vraag het eerst even hier.
Ja dat had ik ook gelezen. Dan toch maar geduldig wachten tot het is uitgegroeid! Dankjewel voor je reactie
Deed je dan echt je schenen rollen of meer je kuiten? En wat voor roller heb je een hardere of zo’n zachtere ?
Ik heb namelijk ook regelmatig daar last door het vele springen.
Ik ben 7 weken zwanger en heb last van verstopping…
Mijn buik is helemaal opgezwollen, het lijkt wel of ik 7 maanden zwanger ben. Niet handig, want ik wil het nog niet bekend maken en elke broek zit vervelend. Wat kan helpen? Qua voeding probeer ik natuurlijk goed vezels te eten, maar heb totaal geen eetlust en last van misselijkheid.
Als het pijn blijft doen kun je altijd even naar de huisarts gaan. Ik heb mijn stuitje gebroken tijdens het bevallen maar op een foto na (om te kijken of er geen los zwevende deeltjes? waren) doen ze er eigenlijk niks aan. Inmiddels ruim 8 jaar later en ik heb er met enige regelmaat nog steeds last van.
Hopelijk is de pijn snel minder bij je!
Ik had hier ook last van en heb toen Roosvicee Laxo (of iets van die strekking) gehaald bij de apotheek!
Oh ik heb net hetzelfde probleem. Elke dag kiwi, lijnzaad, genoeg drinken ed. niets helpt
Ik weet ook niet wat ik nog meer kan doen. Vind het nogal drastisch om aan de laxativa te gaan eigenlijk?
ik ben even wezen zoeken binnen de cbd gebruikers groep, er zijn inderdaad veel vragen over gebruik met Citalopram. Voornamelijk gebruiken mensen CBD om van de Cita af te komen. ER zijn ervaringen waarbij het goed gaat, een enkele zie ik krijgt hartkloppingen.
ik bestel mijn CBD op cbd-producten.nl
met hun kun je ook zelf contact opnemen. zeer kundige mensen op dit vlak.
hieronder twee sites met info over gebruik samen met medicijnen.
gebruik samen wordt wel afgeraden. Maar toch zou CBD/THC je ook kunnen helpen dus is het het proberen waard?
zou toch samen met de arts bespreken/bekijken wat mogelijk is.
BTW ik slaap retegoed op omega 3. en Magnesium
wel eentje met hoge dosis
https://www.smeetsengraas.nl/categorie/visolie/
google maar eens op omega3 en slaap.
Succes in ieder geval. Ik hoop dat je iets vind wat helpt. Of dat het wel samen kan.
Lekker slapen is zoooo fijn!
Ik heb contact gehad met de fysio en ze vertelde dat het slim is om eerst te kijken waardoor het is ontstaan (verkeerde stand van voeten, temperatuur, gewicht, verkeerde schoenen, bepaalde sport etc etc) en vanuit daar verder te kijken dus ik heb een afspraak gemaakt. Ik denk dat het bij mij een combinatie is van verkeerde schoenen, verkeerde stand van voeten (die staan naar binnen) en lekker eigenwijs meteen volle bak willen korfballen haha.
Bedankt voor de andere tips, die ga ik zeker meenemen! Heb jij toevallig ook iets van compressiesokken oid en zo ja, helpen die?
Ik gebruik wel compressie sokken (ik heb ook dikke kuiten en het past gewoon). Maar ik heb het wel vooral om mijn kuiten goed warm te houden. Of het compressie effect echt werkt weet ik niet. Vind het vooral heel fijn met spelen. Scheelt ook schuurplekken op mijn benen.
Naar de huisarts geweest en bloedgeprikt voor verschillende dingen, tekorten en ontstekingen en coeliakie en weet ik wat. Ben benieuwd. Mijn huisarts is normaal heel analytisch en niet heel invoelend ofzo maar toen ik na doorvragen van haar weer zei dat ik een paar nachten per week wakker lig ervan was ze helemaal van ‘wat heftig en wst een impact is het op je leven’. Werd er gewoon bijna emotioneel van terwijl ik helemaal niet emotioneel ben van Mn klachten 
Thanks voor de tip. Kan het alleen nergens vinden, misschien maar even online bestellen ergens.
Laatste keer dat ik het kocht, heb ik het bij AH besteld!
Ik denk dat ik vitamine d te kort heb. De laatste weken ben ik erg moe maar dat verweet ik aan mijn nieuwe werkplek. Ik was ook eerst een half uur/3kwartier per dag buiten met nu zit ik altijd binnen met de baby’s. Ik heb ook veel last van bloedend tandvlees terwijl ik heb geen pijn of iets, ik heb na een dag werken erge pijn in mijn gewrichten in mijn handen en als ik 2 minuten op de fiets zit heb ik al last van stramme spieren in mijn boven benen.
Maar nu twijfel ik of ik gewoon vitamine d moet halen of toch de huisarts moet bellen om bloed te laten prikken… Wat zouden jullie doen?
Ik heb in oktober dus een ongeluk gehad waarbij er iets (???) met m’n enkel gebeurd is. Ik kon er gelijk niet op staan. Nu heb ik fysiotherapie gehad, maar dit helpt allemaal niet. Ook zit er nog een vochtbubbel aan de bovenkant van m’n voet. M’n voet doet nog steeds zeer en ik loop nog steeds mank. Nu twijfel ik zo wat ik moet doen… Verder met fysiotherapie of toch nog een keer terug naar de dokter. Maar wat kan de dokter doen… Foto laten maken heeft niet echt zin meer lijkt mij?