Ik gebruik wel compressie sokken (ik heb ook dikke kuiten en het past gewoon). Maar ik heb het wel vooral om mijn kuiten goed warm te houden. Of het compressie effect echt werkt weet ik niet. Vind het vooral heel fijn met spelen. Scheelt ook schuurplekken op mijn benen.
Naar de huisarts geweest en bloedgeprikt voor verschillende dingen, tekorten en ontstekingen en coeliakie en weet ik wat. Ben benieuwd. Mijn huisarts is normaal heel analytisch en niet heel invoelend ofzo maar toen ik na doorvragen van haar weer zei dat ik een paar nachten per week wakker lig ervan was ze helemaal van ‘wat heftig en wst een impact is het op je leven’. Werd er gewoon bijna emotioneel van terwijl ik helemaal niet emotioneel ben van Mn klachten
Thanks voor de tip. Kan het alleen nergens vinden, misschien maar even online bestellen ergens.
Laatste keer dat ik het kocht, heb ik het bij AH besteld!
Ik denk dat ik vitamine d te kort heb. De laatste weken ben ik erg moe maar dat verweet ik aan mijn nieuwe werkplek. Ik was ook eerst een half uur/3kwartier per dag buiten met nu zit ik altijd binnen met de baby’s. Ik heb ook veel last van bloedend tandvlees terwijl ik heb geen pijn of iets, ik heb na een dag werken erge pijn in mijn gewrichten in mijn handen en als ik 2 minuten op de fiets zit heb ik al last van stramme spieren in mijn boven benen.
Maar nu twijfel ik of ik gewoon vitamine d moet halen of toch de huisarts moet bellen om bloed te laten prikken… Wat zouden jullie doen?
Ik heb in oktober dus een ongeluk gehad waarbij er iets (???) met m’n enkel gebeurd is. Ik kon er gelijk niet op staan. Nu heb ik fysiotherapie gehad, maar dit helpt allemaal niet. Ook zit er nog een vochtbubbel aan de bovenkant van m’n voet. M’n voet doet nog steeds zeer en ik loop nog steeds mank. Nu twijfel ik zo wat ik moet doen… Verder met fysiotherapie of toch nog een keer terug naar de dokter. Maar wat kan de dokter doen… Foto laten maken heeft niet echt zin meer lijkt mij?
Inmiddels ook online besteld, en een zakje lijnzaad. Kijken of we de boel in beweging kunnen krijgen…
Ik maak me best wel zorgen. Ik ben zwanger (29 weken) en mn zoon blijkt waterpokken te hebben. Nu heb ik als kind waterpokken in mn mond gehad volgens mn moeder. En later tussen mn 20-23e gordelroos.
Toen ik zonet ging douchen zag ik een blaasje op mn bovenbeen en voet. En ineens twijfel ik. Kan je wel alleen waterpokken in mond hebben? Natuurlijk bel ik morgen de dokter, maar is er hier iemand met ervaring? Wat als je als zwangere waterpokken krijgt?
Als je alleen waterpokken in je mond hebt gehad kan het ook nog hand-, voet- en mondziekte zijn geweest denk ik. Die blaasjes lijken op waterpokken maar komen alleen op die plekken voor.
Ik lees dit op de site van thuisarts https://www.thuisarts.nl/waterpokken/ik-ben-zwanger-en-heb-contact-gehad-met-iemand-met-waterpokken-of-gordelroos
Dus zou inderdaad zo snel mogelijk bellen! Maar er staat wel dat hoe verder je bent in je zwangerschap hoe kleiner de kans is op risico’s voor de baby.
Bedankt voor je snelle reactie. Pfff ben er helemaal zenuwachtig van. Ga morgen snel bellen
Ik heb al ongeveer 5 maanden 2 blauwe plekken op mijn bovenbeen. Ze zijn niet meer blauw maar vervaagd, beetje mijn huidskleur maar dan iets donkerder. Geen pijn of zwelling ofzo maar ze gaan gewoon niet weg. Ik weet niet of dit iets is om mee naar de dokter te gaan of dat het vanzelf weg gaat?
Kunnen oorontstekingen en hoofdpijn gerelateerd zijn?
Wat kan ik doen zodat hielspoor sneller weggaat?
Heb het al 4 maanden en de huisarts zei rust. In de kerstvakantie heb ik 2 weken lang bijzonder weinig gedaan en het heeft niks geholpen. Langer dan dat kan ik geen rust nemen eigenlijk
Ik heb er shockwave therapie voor gehad bij de fysio en dat heeft goed geholpen!
@Krabsalade kan jij mij misschien helpen?
Ik heb al zolang als ik me kan herinneren last van afscheiding. Laatste maanden is het meer dan normaal, en ook de substantie is anders (ene moment brokkelig ander moment niet, verschillende kleuren).
Ik ben langs de ha geweest en heb een inwendig onderzoek gehad, uitstrijkje, soa test en de hele mikmak. Alles was in orde alleen vond ze het wel een beetje geïrriteerd uitzien. Ik heb toen een kuur meegekregen voor 4 dagen.
Nu ben ik ondertussen 2 weken verder en er is gewoon niets veranderd. Ergens vind ik het echt niet normaal, het voelt gewoon alsof ik weer aan het vloeien ben zoals net naar mijn bevalling.
Heb iets heel geks. Een deuk in mn bovenbeen die er eerst dus niet zat? Het ziet er heel gek uit alsof daar een stuk bot mist (is niet zo). Een soort ei qua grootte maar dan ingedeukt. Iemand die dit ook heeft of weet wat het is?
Naar een goede podoloog, die geeft je zooltjes zodat je de boel ontlast. En altijd met schoenen met veters lopen, dat geeft het meeste steun. Mijn podoloog maakte mijn onderbeen ook “los”, een soort kraken of zo. Heb een goed adres voor je in Amsterdam, mocht je daar in de buurt wonen.
Ah oke, eens research naar doen!
@TanteBetje Ik heb juist zooltjes van de podotherapeut tegen platvoeten, ik weet niet of die mijn hiel ook verlichten. Ik woon helaas niet in de buurt van Amsterdam, maar bedankt!
Heb je een bureaujob? Ik kwam ooit dit eens tegen: https://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=6065