Het grote medische vragen-topic

Weg…

1 like

Zou het? Het heeft het oppervlakte van een ei en ziet er gewoon echt uit alsof ik daar ergens tegenaan ben gelopen ofzo :joy:

En @whosthatgirl echt verre van een kantoorbaan haha, zit geen moment. Dat had ik al eens gelezen ja, maar ik zit nauwelijks.

De dokter kan ze gewoon weghalen! Daar kan je na je consult een aparte afspraak voor inplannen waarbij ze wat meer tijd hebben.

1 like

Ja raar toch? Bij mij is het niet pijnlijk en ook niet blauw. Volgens mij heb ik wel een trombose prik gehad daar ergens? Maar dat is echt al meer dan 15 jaar geleden!

1 like

Nee ik gebruik niets van anticonceptie, ja ken alle adviezen maar ook dan is geen verandering in afscheiding. Denk dat ik er dan mee moet dealen. In iedergeval bedankt voor je antwoord.

1 like

@Krabsalade 10 punten voor broebeliger

1 like

1 soort virus die vaak muteert. Dus ja wat je zegt klopt!

1 like

Sinds mijn laatste zwangerschap is mijn afscheiding ook echt veel meer dan normaal.
Ben daar ook voor naar de huisarts geweest, en was ook niks geks te vinden. Waarschijnlijk is het hormonaal. Ik gebruik ook geen anticonceptie verder dus daar kan het niet aan liggen…
Maar weet wel dat vrij veel vrouwen hebben dat de afscheiding veranderd is na een zwangerschap.

1 like

Als ik werk krijg ik rond 4 uur vaak zo’n enorme buikpijn (dat ik echt niet meer recht kan lopen). Mijn buik is dan ook heel opgezwollen. Ik eet wel gewoon goed dus geen honger en ik ga gewoon normaal naar de toilet. Hoe kan dit komen? Ik heb er in het weekend nooit last van. Kan dat komen omdat ik veel zit tijdens werk of heeft het met eten te maken?

@Krabsalade Zou ik jou misschien een pb mogen sturen met een medisch gerelateerde vraag?
Voel je trouwens zeker vrij om dit niet prettig te vinden en niet te willen

Internationals van m’n studie hadden het erover dat veel mensen echt veel ziek zijn geweest toen ze net in Amsterdam woonden. En dat ze ook op een andere manier verkouden zijn? Dus ik ben er sindsdien van overtuigd dat er wel een verschil is, of dat je lichaam een lage weerstand heeft door alle culturele aanpassingen oid. Geen idee of het wetenschappelijk onderbouwt is hoor haha.

1 like

Nee dat denk ik ook! Had er eerder nooit wat over gehoord maar toen hoorde ik het van zoveel buitenlandse studenten dat er wel iets van logica in moet zitten.

Zeker accuraat gebruik van het woord, sowiesooo

1 like

Ok thanks! Ik heb heel vaak (en veel) blauwe plekken maar ze gaan altijd weg en nu niet en toen ik ging googlen stond er overal dat als ze na 2 maanden er nog zijn dat je dan een ernstige ziekte hebt ofzo haha, maar goed om te weten dat dat niet zo is! Van mij mogen ze lekker blijven zitten zolang ik niet dood ga :stuck_out_tongue:

1 like

Misschien door alle airco?

Ik heb ze inmiddels gebeld, ze denken dat het niet nodig is om een inenting te halen, omdat ik verder geen verwondingen had. Het is voor nu genoeg om het gewoon even aan te kijken, gelukkig! Dankjewel voor je raad :blush:

1 like

Hallo, ik heb even een vraagje…
Zijn er hier mensen die anti psychotica gebruiken?

Zo ja, welke en hoe bevalt dat?

Ik moet overstappen dus ben nu aan het kijken welke het beste is, ( is natuurlijk heel persoonlijk) maar er zijn er beet veel en de een heeft betere recensies dan de andere :blush:

Ik slik al 10 jaar perfenazine, maar die gaat uit de handel…
Dus moet overstappen ( heb 2 jaar geleden randpsychotisch klachten gehad)
Maar hoef maar een hele lage dosering gelukkig…
Ik lees alleen zoveel ellende erover dat ik niet meer weet welke het beste is ( psychiater raad haldol aan, maar ik mag zelf ook een inbreng geven)

Ik slik het voornamelijk voor angst en randpsychotisch klachten

Welke gebruik jij?