Ik was jou nog een review update verschuldigd 
Ik ben nog niet 100% enthousiast. De Divacup is inderdaad langer wat het zeker makkelijker maakt om de onderkant van de cup te bereiken en in te knijpen om het vacuum te verbreken. Ik was m nooit ākwijtā wat ik met de Organicup soms wel had. Maar het steeltje van de Diva is echt zo flubberig, daar kan ik helemaal niks mee. Ik kan t niet eens vastpakken. Dus ik was nu echt helemaal aangewezen op de onderkant van de cup⦠En ik merkte toch vaak dat de Diva nog net iets te hoog zat om de onderkant vast te kunnen pakken (en te knijpen). Het was ook allemaal net iets te glibberig ofzo, dus mn vingers kregen geen grip. Dus wat doe je dan??
Tot ik een beetje probeerde te persen, toen kwam hij wel wat naar beneden, maar ik was er toch zeker telkens wel een paar minuten zoet mee en het was ook wat meer geklieder.
Ik had ook het idee dat ik hem een beetje voelde zitten, maar dat is gek want hij is eigenlijk niet groter of harder. Misschien verbeelde ik het me, of was het toch even wennen voor mijn lichaam.
Al met al weet ik dus nog niet wat mijn voorkeur heeft: de Organicup heeft een fijner steeltje voor het eerste āzetjeā, maar die zat vaak zo hoog dat ik echt zo ver/lang aan t steeltje moest trekken om bij de onderkant te kunnen, dat kan niet goed zijn voor je binnenkant
De Divacup bezorgde me wel wat zweetdruppels omdat ik er steeds net niet bij kon of te glibberig was, maar doordat ik er ook niet aan kon trekken, werd ik gedwongen mn bekkenbodemspieren te gebruiken wat natuurlijk veel beter is dan aan dat steeltje trekken terwijl het vacuum er nog op zit.
Ik geef de Divacup wel nog een kans, want volgens mij is hij voor mijn lichaam wel beter (niet trekken). Hopelijk word ik er handiger in.