Weet ik eigenlijk niet of alle discs dat hebben.
Ik dacht juist dat door de andere plaatsing van de disc ( dus hogerop) het automatisch zo is dat dit gebeurt bij het plassen?
Ik vind disc uithalen veel meer knoeien dan met de cup, maar mss went dat nog (disc pas 4 cyclussen in gebruik en daarvoor 10 jaar een cup gehad). Ik vind de disc wel nog fijner en foolproof zitten (zit in 1x goed, cup moest ik altijd wel ff de randjes van nalopen), dus gebruik nu voornamelijk nog de disc.
Ik heb de 15mlâŠ
Update: ik heb een nieuwe disc gekocht en het werkt echt zoveel beter. Deze disc is van harder materiaal gemaakt en is ook groter. Hij heeft twee opties voor een gemiddelde en hoge baarmoedermond (ik heb blijkbaar een hoge). Ik lek helemaal niet meer door! Van het merk Hello (maar geen idee of dat ook buiten NZ te koop is)
Nice om te lezen! Ik gebruik mân nixit disc nu voor het zesde jaar en nog altijd super blij mee! En ziet er als nieuw uit na af en toe een verdund peroxide badje.
Indoen gaat het makkelijkst als ik hem nog even onder koud water afgespoeld heb, dan is ie wat harder en klapt makkelijker uit.
Wat een topding!