Een goede tip als je een dekamarkt in de buurt hebt
Volgende week zijn de bosveld rooibos theesakkies in de aanbieding
2.89 voor 80 zaljes en het is het enige merk dat ik ken die nog 2.5 gram per zakje heeft
Hele lekkere thee is de caramilzed pear van de Aldi.
Heeft die volgende smaak? Ik vind die van Pickwick altijd lekker ruiken maar de thee zelf vind ik heel minimaal.
Ik vind hem 10 x lekkerder dan die Pickwick versie. Sowieso heel tevreden over de thee van de Aldi.
Lang zoeken weer naar dit topic
Iemand die deze kent, ben zelf wel benieuwd maar hoe minder van zwarte thee
Ik drink de laatste weken best veel thee, in de smaak sterrenmunt. Nou heb ik de laatste tijd ook vaak rare hoofdpijn en geen energie, kan het door de grote hoeveelheden thee komen? Ik drink al gauw 2-3 liter thee in deze smaak.
Er zit natuurlijk zoethout wortel in en ik weet dat dit hormonaal wel iets kan doen.
Per dag? Dat is niet goed hoor
Ja, dat verhoogt je bloeddruk
Lijkt me niet een goed plan zoveel drinken. Ik dacht dat pickwick zei iets van max 2 koppen per dag maar dat kan ik niet terug vinden. Sowieso met kruidenthee oppassen. Ik weet niet of je ook medicatie gebruikt maar soms werkt dat elkaar ook tegen.
Oh sorry was bedoeld voor @saray
Oh damn, ik had oprecht geen idee! Ik stop meteen
Ik heb hormoon pleisters… dus ja.
Ik weet niet of het kwaad kan om abrupt te stoppen.
Staat er geen waarschuwing op de thee verpakking? Zoethout wortel is berucht om hoge bloeddruk te geven! Meteen mee stoppen en over op water. Mocht de hoofdpijn blijven is het wel goed om je bloeddruk te laten meten.
Ja 3 kopjes maar daar heb ik nooit naar gekeken
Echt stom dit.
Voel je je vandaag al wat beter?
Ja ik ben opgestaan zonder hoofdpijn in elk geval, dat was de laatste weken drama dus dat is al een vooruitgang. Even kijken hoe ik me de rest van de dag voel, maar ben wel een beetje geschrokken van de bijwerkingen die ik heb gelezen. Komen allemaal best overeen met waar ik last van had.
Daarentegen had ik m’n bloed laten checken en bepaalde waardes waren ook wat afwijkend dus wellicht loopt er wat langs elkaar heen nu.
Lief dat je vraagt!
Ik ben op zoek naar een thee-zakje voor Chai.
Wil graag lekkere chai maken maar dan wel makkelijk en snel kant en klaar.
Heb gisteren zwarte thee los + theezakje clipper chai gebruikt maar wil dus iets ‘makkelijkers’ voor mn avonddrankje.
Heeft iemand een goede aanrader?
Ik vind de chai van celestial het beste, die is lekker sterk. Ik maak er vaak chai latte mee met havermelk en dan kaneel of speculaaskruiden er over.
is dat de Indian Spice of de Bengal spice?
Indian!!