Het GTST-topic

Oh en heeft iemand enig idee wat er gebeurd is waarom ze die cliffhanger afl opnieuw hebben moeten filmen en we die dus niet vrijdag op videoland kunnen zien? Ze zeggen iets van persoonlijke omstandigheden?

Wat ik begreep was dat ze iemand van een hijskraan hebben laten kletteren in de cliff maar exact dat ongeluk is een aantal weken geleden op die locatie in het echt gebeurd. De cliff was dus te pijnlijk voor de nabestaanden om door te laten gaan

Aaaah ok, dat kan ik me goed voorstellen. Was dat soms bij het ndsm werf waar die gozer van een kraan is gevallen/geduwd?

Ja dat inderdaad

Jezus ja ik hoorde dat afgelopen weekend pas. Tnx voor je reactie!

1 like

En nog steeds mist niemand Q…
Ik ben de liefdespogingen tussen Amir en Sjors ook helemaal zat

3 likes

Zou het einde van vandaag zijn omdat Loes hem niet vertrouwd of om hem eruit te halen? (Ik heb dat soort dingen nooit door :joy:)

Zo vreemd van Sjoerd ineens :thinking: zou hij helemaal uit de serie gaan of alleen 3 maanden eruit? Heb er verder niks over gelezen.

Ik ben benieuwd waar Loes Nina heeft gelaten… Het is wel altijd Nina die de sjaak is met gekkies hè

Echt een vreemde enalaatste aflevering. Ben wel benieuwd naar de cliffhanger.

Denk overigens dat Nina diegene was die eigenlijk van hijskraan zou gevallen zijn toch? Aangezien zij nu met die fles enzo? Vond dat een beetje flut en last minute…

Naar mijn mening zijn er 2 opties:

  1. Loes gaat dood, Aysen is de heldin en iedereen houdt weer van haar.
  2. Aysen gaat dood en de rest in de spoiler voor wie de bruiloft nog moet kijken
Spoiler

En Sjoerd weet dat dan dus niet, en daarna voelt ie zich vast heel kut ofzo.

Ben vast late to the party, maar zie net dat Amir en Sjors in real life een stelletje zijn.
Cuteeee.

Waren jullie overigens ook alweer helemaal vergeten dat dit niet “de echte” Sjors is?

2 likes

Ik wil zo graag de cliffhanger bekijken. Echt jammer dat Videoland kijkers nu ook moeten wachten (ik snap het wel, maar toch jammer). Ben echt heel erg benieuwd!

1 like

Dat van Sjoerd is zo raar… :neutral_face: het was duidelijk dat er ‘iets’ was maar dit?

1 like

Ooooh kan niet wachten tot vrijdag, niet te doen hoor zo lang wachten met videoland!

Had verwacht dat sjoers niet ging trouwen, maar vond dit wel heel grof en kansloos, wat een loser

Hahahahaha Sjoerd wtf wat dom, vond hem altijd wel cute

O en Tim is ook een irritant joch

Ja die tim is idd ook zwaar vermoeiend.

Afl van vandaag op tv

Ik vond het ook zo loserig dat hij er aan mee deed en het ging opnemen voor sjoerd. Wat Anton zei vond ik heel sterk en echt precies zoals ik er zelf ook over dacht. Zo kinderachtig om iets op deze manier aan te pakken en ook helemaal mee eens dat het je niet moet gaan om de pijn die een ander voelt en dat je daarvoor alles op alles zet… echt heel achterlijk.

2 likes

Volgens mij staat nu net de cliffhanger op Videoland!

Oke ik heb hem gekeken en was best oke. Moest echt super hard lachen toen Rick weer eens aan kwam rijden op z’n motor hahaha

Spoiler!!!

Kan toch niet anders dan dat Nina dood is nu? Die machine stopt echt niet opeens

Zo gelijk kijken! Ben benieuwd :grin: meestal vind ik de cliffhangers mega slecht maarja blijft GTST