Aw ja dat was echt een leuke verhaallijn haha.
Toen met die horror aflevering met Charlie en Ronja en Marco? Ofzo.
Ik ben nog steeds verliefd op Noud.
Aw ja dat was echt een leuke verhaallijn haha.
Toen met die horror aflevering met Charlie en Ronja en Marco? Ofzo.
Ik ben nog steeds verliefd op Noud.
Jaaa die horror special! Ik vond dat zo spannend, volgens mij staat die nog op YouTube.
Dat iedereen dacht dat het Arthur was, maar het was idd die Marco
Ik vind het tiffy/Lucas wel leuk!
Vooral omdat ze een beetje het natuurlijk ouderschap belichten. De borstvoeding, dragen, badbevalling (beetje hands off ook).
Haha
Eh misschien spoiler voor niet video landers haha
En dat Tiffy helemaal gek wordt van iedereen die de baby wil vasthouden en gek wordt van al het bezoek.
Vraag me af of het knobbeltje van Janine weer een āactieā is ism kwf of andere stichting? Zoals met diabetes verhaal?
Weet iemand waar de kleding die ze dragen vandaan komt?? Ik vind de blouse die Janine deze aflevering aan heeft zo mooi
Dit is bijna een dark crush pfff hij is in zoān rol verre van aantrekkelijk vind ik
Oh dit vind ik niet erg! Vind ze beide niks aan. De voornaamste reden van kijken vind ik nog altijd Ludo. En Rik en Chanti vind ik ook leuk.
Helemaal mee eens, ludo is zeker de beste reden om te kijken naar GTST.
Ik ben trouwens benieuwd wat jullie vinden van de hele situatie met sjors en amir. Ik kijk vooruit via videoland, dus misschien ben ik net wat verder dan de rest of kijkt iedereen via videoland, maar ben ik de enige die bij iedere situatie die zich bij hun weer voordoet weer denk van SJORS PLEASE kap met die kerel en stuur hem je huis uit? Ik vind echt hoe amir met sjors omgaat niet ok en vind haar veel te zwak naar hem toe, vind het echt een signaal afgeven alsof je als vrouw maar alles moet pikken ofzo?
Videoland hier!
Maar is Sjors niet altijd een beetje te lang meelopend geweest? In alle situaties haha?
Ja daar heb je ook wel gelijk in, misschien heb ik daar voorheen niet zo heel goed op gelet, maar ik vind het wel echt extreem nu. Ook hoe amir tegen haar praat en wat ie allemaal zegt en doet, Ʃcht niet ok!!
Amir is zooo irritant, bij ieder āmeningsverschilā tussen Sjors en Amir denk ik dat het uit gaat. Maar nee, dan komt er weer een belachelijke situatie. Na het Romy debacle had Sjors hem beter meteen maar gedumpt.
Amir kan beter maar met Bobby in de garage van Anton gaan wonen, daar komt binnenkort weer plek vrij
Laten we een drankspelletje maken:
Misschien moeten Annic (van Wonderen) en zij dat spelletje tegen elkaar doen!
Of wanneer Amir zegt dat Sjors hem niet begrijpt
En als Linda hysterisch reageert en haar stem dan 16 octaven de lucht in gaat
Helemaal mee eens, dat gedoe met die Romy was inderdaad al veel te ver gegaan en was al meer dan genoeg reden om amir vaarwel te zeggen.
En ja dat is trouwens helemaal een goede optie, om in antons mannenhol te gaan wonen hahaha! Maar ik ben benieuwd hoe Bobby gaat reageren op de hele situatie nu Sjors heeft verteld wie Amir daadwerkelijk is
Wanneer Tiffy āwil ik andersā¦ā ipv zal ik anders zegt Oh wat is ze lekker uniek.
Haha ja dat is echt al sinds nieuwe tijden hĆØ haha
En nog steeds irritant