Het GTST-topic

Mm met zo’n berichtje kan ik natuurlijk niet stoppen met kijken.

Ik ben Harma beu

3 likes

Niet normaal beu ja, pffffff, wat een verhaallijn van jan lul. En sjors en amir vind ik ook niet te doen. Ik zou heel graag gtst kijken en bepaalde karakters op mute kunnen zetten of over kunnen slaan.

2 likes

Ben ik hier op de goede plek om mijn grootste geheim te onthullen? Dat ik dus elke dag GTST kijk hahaha. Bijna niemand om mij heen weet dit ghehehe. Ik heb zelfs videoland. :shushing_face:

3 likes

Ik ook :sweat:

Ik denk dat ik dan alleen de familie Sanders zou kijken :joy:.

1 like

Nou… die Valentijn …

1 like

Ja true die zou ik skippen. Alleen Ludo, Nina en Janine. En af en toe een beetje Daan.

Ik vind Janine vaak ook bloedirritant. Ik zou ook wel naar Laura en Lucas kijken

Ik vind die relatie van Sjors en Amir echt zo ontzettend raar en passieloos. Ze zijn alleen maar aan het liegen en bitchen tegen elkaar?

4 likes

Ik ben ook echt aan het wachten tot die uit elkaar gaan. Dan zal sjors wel weer met bing gaan, omdat nina met daan gaat

2 likes

Ik ben nu aan het terugkijken en ik ben na 3 minuten al weer moe van Amir en Sjors

1 like

ik vind het echt niet om aaaaan te zien, wat een gezeik!!

Vind de nieuwe vriendschap tussen ludo en valentijn wel heel leuk trouwens

3 likes

Bij die vriendschap ben ik nog niet :wink:

Oooh nouja, wat leuks om naar uit te kijken, shit sorry voor de spoiler!

Ik word ook echt strontziek van Sjors en Amir
Vind het wel leuke acteurs maar die verhaallijn is zó vermoeiend :expressionless:

1 like

Absoluut. Dat hele gemekker met Lana en die gozer (bobby?). Dat je niet eens naar je eigen kind luistert maar naar een vreemde. Bijzonder…
Trouwens, lijkt me vreemd om met je ex te moeten samenwerken en van die verliefde scenes te moeten doen.

2 likes

HOE VAAK IS HET NU AL BEWEZEN DAT JE GEEN VREEMDE IN HUIS MOET NEMEN.
Manmanman elke keer hetzelfde geneuzel.

2 likes

Ik vind die verhaallijn met Tiffy en Lucas wel erg leuk. Maar al die ‘tieners’ vind ik zo saai. Als je het dan vergelijkt met bijv vroeger Noud, Edwin, Dex, Ronja etc. (Ja ik kijk dit ook al jaren iedere dag😱)

6 likes

Kan iemand uitleggen hoe dat met die Max zit?? Ik weet dat die Daan toen en tijd met een baby aan het sjouwen was maar ik heb het een tijd niet echt gevolgd