Het GTST-topic

Hahahahahahaha

Zo droog mooi man

Ze is vervelend en irritant

1 like

Die nieuwe intro is wel echt lillijk. Ow en dat nieuwe gezin is raar. .

Niet spoilen maar ik ben daar bijna :DDD

Ik vind het ook verschrikkelijk.
Het wordt zo 
 zonnetje in huis achtig?
Trouwens, 0 nieuwjaarsfeest haha? Iedereen nuchter de volgende dag.

Geen winter cliff haha.

Oké de ontknoping Daan-Nina vond ik wel leuk gehehe

Ik zie vandaag dat nieuwe gezin voor het eerst. De stijl is wel meteen aardig anders dan voorheen inderdaad, maar ik geloof dat ik dat koppel wel leuk vind. Alleen die drie kinderen erbij? En hond Dolly? Ik kan niet wachten tot opa het zonnetje in huis-gehalte compleet komt maken.

LAAT ME RADEN NAAR DE ONTKNOPING DAAN NINA BING OMG

Ik dacht eerst dat Eva ingehuurd zou zijn door Ludo om Janine bij te staan, maar dat viel me nog mee.

Iemand hier wie vooruitkijkt via Videoland en de aflevering van vandaag al gezien heeft?

Echt een rare scĂšne met dat Eva gek wordt, of ben ik de enige die dat vind? :see_no_evil: Zou Robert trouwens niet ook in de serie komen? Want die heb ik nog niet gesignaleerd.

Hij was terug, 1 of twee afleveringen maar liefst! Als Sinterklaas :stuck_out_tongue:

Haha ja, maar was dat het?! Ik dacht gelezen te hebben dat hij net als Julian terug zou komen. :thinking:

Ja ik vond dat ook heel apart. Leek alsof ze in een delier was geraakt oid?

Net als jullie was ik nogal achterdochtig over de komst van Eva, maar het lijkt nu toch niet zo te zijn, of het moet nog blijken?

Videoland

Vind het wel heel leuk dat ludo en jeanine weer bij elkaar lijken te zijn!!

En wanneer houdt het oooooit op met amir en sjors??? Ik zou dat koppel zo graag willen muten :expressionless: verschrikkelijk.

1 like

Nou, je had gelijk over Eva! Wel heftig.

Indd de situatie van Amir & Sjors is zo saai om naar te kijken
 maar ja ze doen nu eenmaal veel langer over alle onderwerpen, dus ook deze. :expressionless:

1 like

Ik zit nu in de trein naast iemand met een MEERDIJK-RINGTONE. Als deze trein maar niet naar Meerdijk gaat. :joy:

1 like

Ben niet ontevreden over de nieuwe vorm van gtst.
Wat vinden jullie?

Wat is Amir weer onuitstaanbaar en vervelend. Altijd ontevreden als hij heeft wat hij wil

1 like

Vind dat personage sowieso heel irritant

1 like

Zie de laatste tijd dat ze een hoop buitenopnames in de buurt hebben gemaakt van waar ik woon :slight_smile:
Zoals de loods van de modeshow

1 like

Haha ik vraag me altijd af waar die buitenopnames gemaakt worden, maar jij herkent het dus.

Paar jaar geleden herkende ik wel vaak dat ze in Edam waren, maar dat heb ik al een tijdje niet gezien

Hahahaha laura duikt opeens ook overal op he. “Heee waar kom jij vandaan” “hee kan ik ergens mee helpen??” Rot op laura

4 likes

@Haai Indd, bemoeizuchtige oma. :sweat_smile:

Videoland

Jaaa opa Kraaijkamp is gesignaleerd! Kwam alleen niet echt over alsof die hond echt van zijn kind zou zijn vond ik? Eerder een zwerver die een hond kidnapt. Zal wel expres gedaan zijn.

1 like