Het GTST-topic

Is het interieur van Linda en Anton versoberd? (ouderwetse eetkamerstoelen, simpele tegels in de keuken, oud aandacht, decoratie ganzen in de woonkamer)

3 likes
Videoland

Yass Ludo weer eens op z’n best in actie tegen Bing

Dit viel mij ook op! Zal wel bij hun nieuwe koers horen.

1 like

Ik had hetzelfde idee bij ā€˜het paleis’, dat er dingen veranderd zijn

1 like

Yesss :smirk:

Ik zag het maandoverzicht, gaan we nu dan ontdekken wat de nieuwe familie heb uitgespookt :upside_down_face:

Waarschijnlijk is het iets heel menselijks waar we ons allemaal mee kunnen identificeren, zoals geldschulden of zo, precies in lijn met de veranderde, meer sobere inrichting bij Linda en Anton

Ja viel mij ook al op dat die flat van Rik heel sober is ingericht terwijl zijn vorige huis super gestyled was

2 likes

Ohh nu wil ik kijken! Maar kijk altijd in het weekend de hele week vooruit haha dus wordt morgen

1 like

Linda ligt in de koelkast, ik ga stuk :rofl:

1 like

is Linda in de overgang en moeten we dat grappig vinden?
is dat ook weer om de gewone man met de pet in de straat tevreden te houden?
ik ga hier nog eens een woedend ingezonden stuk aan wijden als ik niet uitkijk.

4 likes
Vooruitkijken

Ik vond het heel random dat Sjors en Amir helemaal geen vieze geur/lijklucht roken toen ze die caravan inkwamen en vervolgens die dode man vonden :sweat_smile: Dat zou je toch al moeten ruiken?

Videoland: Aah, Nina en Bing! Denken jullie dat ze weer samen komen of dat het eenmalig gaat zijn?

Lana en bobby gaan de serie uit. Byeeeee

4 likes

Inderdaad byeeee

Videoland vandaag: Sjors en bing??? :cold_face:
OkƩ het zat eraan te komen, maar toch.

1 like

Haha dit verbaast me echt niks. Hing al zo lang in de lucht.

1 like

Indd! Maar ik zou het dan wel weer leuk vinden als Nina en Amir elkaar dan ook ff bespringen hehe.

1 like

Holy shit dat huis van Anton en Linda is ineens een soort boerderij geworden qua inrichting. Het was juist zo mooi eerst. Jammer.

2 likes

ik denk dat Nina uiteindelijk toch naar Daan gaat en Amir alleen achterblijft. Voorlopig dan

Als Amir dan uit de serie geschreven wordt zou dat top zijn :+1:t2:

6 likes