Het GTST-topic

Kun je de aflevering van morgen alleen via Videoland zien? Ik ben morgenmiddag op vakantie maar ben wel heel benieuwd na vandaag

Cliffhanger

Ik vond de cliffhanger echt zó slecht. Die scène waar Aysen achter Loes aanrende duurde lang en was echt dom!?!?!?!? Oke, Nina in de auto was wel spannend dan.

2 likes

Eens!
10 minuten een beetje rennen. En dan dat einde met Loes. Joh huilen (not)

2 likes

Ja, dat vond ik echt raar en dom hahahah

1 like

[spoiler]even testen hoe je een spoiler doet[/spoiler]

Cliffhanger

vond dat van nina er best gruwelijk uitzien… maar ze zal wel last minute gered worden door ludo ofzo want je zag die pers (nog) niet naar beneden gaan

Super domme clifhanger.
Dat rennen van Aysen en Loes, was echt gewoon puur opvullen van de minuten ofzo? Duurde zoooo lang!

Die app waar je ieder jaar in kan meespelen zijn ze ook ineens mee gestopt zeker?

2 likes

Ja Nina zal wel gered worden. Waarschijnlijk gaat de telefoon van die man af ofzo (die sloper) en gaat het allemaal op het nippertje goed. Ze is zwanger, dus dat zal wel doorgaan die verhaallijn.

3 likes

Lijkt me ook wel meer iets voor een horror-film om een zwangere vrouw in een autopers te leggen :stuck_out_tongue_winking_eye: ik denk dat ze bij GTST niet zo ver zullen gaan… die man zal wel gebeld worden inderdaad

Kijken jullie ook de classics? Ik merk dat ik echt al heel veel weer vergeten was. Wel leuk om het allemaal weer eens terug te zien.

1 like

Jaaaa ik vind het echt leuk!
Vooral afleveringen van 2008 - 2012 ongeveer. Dat zijn wel echt dingen die ik me nog herinner, maar niet super goed haha.
Vandaag en gister waren die “horror” afleveringen uit 2010 erbij gekomen. Met Ronja en Arthur en Marco, Echt leuk!

Ik snapte echt niet wie nou die Arthur was gister? Terwijl ik het toen wel keek. Heeeel vroeger was er toch ook al een Arthur in de serie?

Ja klopt. Deze Arthur was ik ook al weer vergeten. Ronja trouwens ook, dat gezin zat er ook helemaal niet zo lang in.

Ik heb ook al een paar mensen/verhalen op wikipedia opgezocht. Wist bijvoorbeeld niet meer hoe Barbara er uit was gegaan en dat heb ik toen even opgezocht. En wat het verhaal was met Daantje en Benjamin.

1 like

Ja ik kijk het ook, al heb ik hele periodes niet gekeken en ken ik dus niet alle mensen/verhaallijnen. Net als die Arthur en Ronja idd, nog nooooit gezien!

nieuw seizoen

Ugh wat stom dat Rover is vervangen door een andere acteur :pensive:

Jaaaa gatver :sob:

Idd :frowning:

Ik kan niet zo goed tegen veranderingen dus ik moest wel even wennen hahaha (leader en het begin van het seizoen)

Serieus wel knap dat ze iemand gevonden hebben die ziek veel op hem lijkt!

Samenvatting

Die gozer waarmee Nina aan het chillen is vind ik trouwens wel leuk! :blush:

Hoe vinden jullie de nieuwe trailer?

1 like

Aaaah die nieuwe leader is ZO kut. En waarom staat Lana er niet in? Ze is aan het einde van vorig seizoen niet weggegaan toch?

Samenvatting

Verder moet ik er aan wennen dat er ineens twee maanden zijn overgeslagen en je dus niet weet wat er in de tussentijd precies is gebeurd! Mijn hoofd kan dit niet aan… haha. Ik vind juist die vent met wie Aysen wel/niet is wel leuk. Verder hoopte ik dat die zus van Janine en haar man dit seizoen zouden verdwijnen, maar helaas…

3 likes