Het GTST-topic

Deze nieuwe Guy lijkt er wel echt extreem op

Haha ik vind hem helemaal niet zo erg maar ik ben de enige denk ik. Klote zeg dat ongeval

2 likes

Ohh die aflevering van deze week op Videoland, tranen met tuiten hier :pleading_face:

3 likes

Videoland 3/5

Hahaha wat is dat met Rik die zo dramatisch komt aanrennen, die muziek, de vertraging :joy::joy::joy:

6 likes

Gaan ze sws niet meer doen geloof ik.

Ik dacht ook, in wat voor b film ben ik opeens beland? Lol

Charlie Luske als de man van Mare in open relatie… zou dat nu niet beetje gevoelig voor hemzelf liggen?

5 likes

Mooi ook dat het zo overduidelijk die rode Endemol gang was :joy:

6 likes

Haha wat heerlijk dit - “Als we er gewoon een paar mensen in witte pakken en een ziekenhuisbed neerzetten is het net echt!!”

2 likes

Heb een vraag voor de mensen die vooruit kijken:

Ik zit in new york en kan geen gtst kijken… dus; Is laura overleden?

Samenvatting

Ja, dat heb ik gezien! Dus dacht misschien is dit wel het einde van Laura. Zal dan wel niet toch?

Samenvatting

Lijkt me niet hoor. Laura hoort zo ongeveer nog meer bij het meubilair dan het meubilair zelf, dus als ze gaat zal ze er met een flinke knaller uitgaan gok ik!

1 like

Die nieuwe Julian is ook al meteen verschrikkelijk. Hebben echt weer gecast op type zeikstraal

1 like

Waar herken ik die therapeute van Daan van?

Reïncarnatie van Uccello please, aangezien de therapeute ook weer terug is moet een comeback van Uccello ook wel lukken.

7 likes

Oh God bedankt!! Hahaha stom dat je het dan niet kan plaatsen, terwijl het was zo dichtbij.

Ik kijk vooruit dus even in een blur

Ik vind die fling van Nina met die Lars zo ongeloofwaardig. Naast dat die vent echt niet kan acteren is het toch totaal ongeloofwaardig dat je elkaar 1 avond ziet, je 1 keer zoent en dan gelijk een heel leven met iemand voor je stelt? Sowieso als je bedenkt hoe snel Nina verliefd wordt :sweat_smile:

1 like
Eens

Pfffff ik ook hoor. Het is echt ZO nep. De connectie komt echt niet over op beeld.

1 like

Ja hoezo ook steeds weer die herhaling van verhaallijnen. Zij heeft toch al meerdere keren een affaire gehad tijdens haar huwelijk met Bing. Had haar dan gewoon met Daan gelaten. Hadden ze zijn drankprobleem ook niet steeds hoeven herhalen.

5 likes

Nu nog een zwangerschap en een gekrenkt ego van Bing en dan kan ze weer bijna bij hem terugkeren

3 likes

Ik heb al eeuwen niet meer gekeken.
Heb ik veel gemist?
Laatste wat ik weet is dat Nina en Shanti in de sauna zaten met die kerel van die scharrel van bing

1 like