Het GTST-topic

Omg zin in

Jaa me 2! Eindelijk.

Ik liep vanmiddag Roman tegen het lijf en keek hem recht aan, ik kon alleen maar denken “brrr wat een creep” haha

4 likes

Hahaha Ahh arme jongen

1 like

Ik vind Demi zo irritant

1 like

Vond ik ook en de timing met the voice enzo

2 likes

Ja idd!!

Wel mooi gefilmd vond ik. Je weet wat er gebeurd (is). Benieuwd of ze het Julian gaat zeggen

1 like

Dit einde had ik echt niet verwacht vandaag. Heftig!

1 like

Ja vond ik dus ook, eigenlijk een knoop van in m’n maag, en ik weet dat t gespeeld is

Hahahahaha oef ja. Die moet we een lange aanloop natuurlijk

Oo ik ben nieuwsgierig! Hoe lang loopt videoland voor?

videoland

Ben echt benieuwd hoelang Saskia dit nog voor zich gaat houden? Vond het vandaag met de flashbacks ook heel mooi gedaan!

1 like

Ja, ondanks dat je niet heel veel ziet hebben ze het sterk in beeld gebracht vind ik. Ook hoe ze ermee omgaat. Kan me wel voorstellen dat ze het niet vertelt aan Julian, zal me niks verbazen als hij boos wordt. Al hoop ik van niet zodat vrouwen juist aangemoedigd worden om het hun partner te vertellen.

3 likes

Ik heb een stuk gemist, waarom is Janine nu tegen Ludo? Want ze was toch juist met hem bezig om Richard erin te luizen?

Vooruitkijken

Wat is die Julian een hork zeg. Uit zn slof schieten nadat zij hem verteld verkracht te zijn en dan ook nog aangifte doen terwijl zij dat niet wil🙄

1 like

Julian is echt zo’n lompe boer
Volgens mij is hij er in gezet om de doorsnee Nederlandse man te vertolken maar als ik naar hem kijk heb ik echt alle hoop in het manvolk opgegeven
IK HAAAAAAAAAAAAT JULIAN MET ELKE VEZEL IN MIJN LIJF

6 likes

Is machteloosheid. Wel te begrijpen. Ik vond het wel goed gedaan en vooral fijn dat ie snel inbond bij het zien van Saskia 's reactie erop.

1 like

Voorlopig komt er een andere Julian, ben benieuwd hoe vreselijk deze acteur het personage neer kan zetten.

O ja ik las het
Zo blij mee. Ik weet nog niet of ik hem als personage vreselijk vind of hem als persoon
Wel kut dat hij een ongeluk heeft gehad natuurlijk

1 like

Precies dit. Even kijken wat hem nou zo vreselijk maakt :rofl:
Moest meteen aan je post denken toen ik zag dat Julian wordt vervangen.
Rot voor de acteur maar we zullen hem niet missen