Omg ik had echt gehoopt dat Linda was opgegeten door een leguaan op Curaçao
Wat speelt die vrouw toch belabberd
Een andere manier van praten en houding
videoland
Ik zie mare nog wel een romance met Stefano krijgen
Nou volgens mij is Mare iets van plan op de bruiloft. Laatste fragment van vandaag Videoland.
Samenvatting
Die moordlustige kop van Mare. Heerlijk
Samenvatting
Er is verder ook niet zoveel keuze op het moment ![]()
Daan en Marwan zijn ook single en die nieuwe huisarts is er ook nu. Hoop dat er dan ook nog wel nieuwe vrouwen bijkomen.
Ben hem nu aan het kijken!
Tot nu toe matig. Een gewone aflevering. Ben wel benieuwd of Philippa het meent dat ze de jongens dan met rust laat. En effe serieus bij Shanti, had dat kind gewoon gehaald. Hoezo geeft het ziekenhuis een optie?
Jaaaa ik weet dat het een soap is hahaha. Ik wind me gewoon graag op.
Oke, hmm. Ja het moet natuurlijk een cliffhanger zijn en ben bij een paar dingen wel benieuwd hoe het afloopt. Maar sommige dingen zijn zo voorspelbaar. Helemaal klaar met dat Leon gedoe bijvoorbeeld.
Ja bij Daan zit het nooit mee. Maar kan mij eigenlijk ook niet voorstellen dat Stefano er heel veel mee gaat doen want dan naait ie Ludo ook… of hij gaat hem chanteren dat Daan helemaal uit het bedrijf moet.
Ik kijk op tv, en in de aflevering van vandaag zie je Nina eerst met een hoofd vol krulspelden en vervolgens heeft ze een strakke lage (steile) staart als bruidskapsel? ![]()
Wat een lilleke trouwoutfit van Nina. En van Bing ook eigenlijk
Shanti mag echt niet dood hoor ![]()
Jawel, vind haar irritant ![]()
Eigenlijk is iedereen irritant hahaha! ik zit altijd de hele aflevering te klagen dat ze allemaal vervelend zijn en me af te vragen waarom ik eigenlijk nog kijk ![]()
Same…
Maar vind het lekker in de ochtend om er door heen te scrollen en me te ergeren aan de verhaallijnen .
Nola wordt gesorast!
https://www.ad.nl/show/gtst-personage-nola-wordt-voortaan-gespeeld-door-noa-jacobus~a7399e1d/
Oh nee toch niet. Ze gaan gewoon een 12jarige laten spelen door een 18 jarige… ![]()
![]()
Hoeven ze geen kinderarbeid toe te passen
Klopt. Ben benieuwd hoe geloofwaardig het overkomt.