Ik zag de preview van komend seizoen op Facebook…
Volgens mij heeft baby Jasmijn het niet gehaald? ![]()
Of Shanti ![]()
Op insta gaat het helemaal los over wie het niet heeft gehaald.
Vind het heerlijk om de reacties te lezen
1 vrouw beweert het te weten omdat de dochter van een bekende heeft gefigureerd. ![]()
En nu is ze “boos” omdat ze het dus al weet…
Voor de ongelovigen; ze heeft de chatlogs nog! ![]()
Hahaha ja dit heb ik dus ook wel eens gehad. Ik heb in de studententijd ook een tijd figuratie gedaan en dan krijg je een mail van “baby voor GTST gezocht”, op het moment dat het de vraag is wat demi met de baby gaat doen…. Nou spoiler; die baby blijft dus ![]()
Maar heerlijk ik ga dit opzoeken voor vermaak.
Edit: gevonden. HAHAHAH ze is echt boos
Vind sommige reacties echt heerlijk
Waar is dit te vinden?
De instagram van gtst
Hmm dan is het denk ik verwijderd ![]()
Ben benieuwd
Zag dat de eerste vijf afleveringen op Videoland online staan. Phoe begint meteen heftig… zit met tranen in mn ogen
vind de band tussen Ludo en Daan steeds meer op vader en zoon lijken ennn vind stefano echt een lul.
Is dit een spoiler voor de baby van Shanti? Ik zou de spoiler niet erg vinden hoor, ben juist benieuwd.
Dit was echt een dooie mus
Het zijn er maar 4 ![]()
Hahah sorry. Ik leef nog in het tijdperk dat gtst gewoon 5 dagen in de week was ![]()
Ik snap dat ze voor Nola een oudere actrice hebben gekozen omdat dat makkelijker is met opnemen maar ze ziet er nu echt niet uit als een brugklasser hahah
Ik vind die realistische verhaallijnen echt niks. Ik wil gewoon Ludo die zijn beveiliger begraaft in de tuin en iemand van een klif af duwt.
Verder mogen Linda en Julian vertrekken.
Linda, serieus wat voor rol is dat, zij is echt de Karen van gtst en zooooo slecht geacteerd.
Die Julian komt echt zwakbegaafd over, hij maakt altijd de slechtste keuze. Hoop dat hij lang de bak in gaat.
Ik hoop dat Marwan binnenkort een leuke verhaallijn krijgt en Daan, ik hoop dat Ludo hem gaat adopteren, vind hun samen echt schattig.
Ja Marwan en Daan mogen echt wel een keer leuke dingen krijgen en niet alleen gezeik. Vind Daan en Ludo ook heel schattin en Stefano echt een creep en irritant.
Ja julian jezus christus wat is die irritant zeg. Eigenlijk vind ik iedereen irritant, maar julian wel echt het allermeest
Onvoorstelbaar dat hij een vrouw heeft en 3 kinderen.
Volgens mij hebben ze hem er in gezet om een beetje de standaard man in Nederland te vertegenwoordigen maar als iedereen zo simpel is als hij dan is alles verloren.
Ik vind die verhaallijn met Stefano en Daan echt irritant. Laat Daan gewoon met rust
Ik zou als ik die acteur was er ook klaar mee zijn en zeggen joee mag ik ook een keer wat LEUKS meemaken. Alleen maar kommer en kwijl bij hem