Het GTST-topic

Haha :laughing: Ik heb ook het idee dat 57 en 59 er misschien nog niet op hadden mogen staan, snapte al niet waarom ik nog twee afleveringen kon kijken terwijl ik dacht dat ik bij was

Nou heel gek dit :joy::joy: ik kijk nu 57 maar mis een heel stuk ervoor idd. Twijfel nu of ik blijf kijken :joy: krijg ik vast spijt van als ik dan volgende week niks te kijken heb

1 like

Vind merel echt irritant personage geworden.

3 likes

Helemaal mee eens, kijk je vooruit?

1 like

Ja het matcht totaal niet met elkaar. Ze willen duidelijk over laten komen dat ze nog jong is en wil genieten van haar zwangerschap.

1 like

Oh hahahhahah studententijd

1 like

Waar het hart van vol zit, stroomt het hoofd van over.

1 like

Net de laatste gekeken, maar ze is nu nog irritanter haha.

1 like

Huhhhhhh ik snap dit niet?

2 likes

Waar zwangerschap stond moet studententijd staan.

Ooo God hahaha

1 like

Hahaha omg ik denk huhhh is zij nu dan ook zwanger van Marwan ofzo?? Wat heb ik gemist :joy:

2 likes

Eens, maar eigenlijk vind ik alle verhaallijnen stom haha. Nouja alleen die van Shanti en Rik vind ik wel goed trouwens.

1 like

Daan en Cato ook nog wel, denk dat die iets gaan krijgen.

3 likes

Ik was een ouder seizoen teruug aan het kijken maar die staat er met die nieuwe versie van videoland niet meer op :smiling_face_with_tear:

1 like

Ugh die gillende Nola hebben we nu ook wel weer gezien

1 like

Mijn God ik ben zo klaar met dat gezeik van Saskia en die hele familie en hoe zwaar het huishouden is
We hebben het over het fucking huishouden, geen hogere wiskunde

2 likes

Ik begrijp het karakter dat ze neer willen zetten met Linda echt niet, het lijkt wel Pittige Tijden.

3 likes

Ja ik denk ook elke keer
‘Zit ik naar Kees&Co te kijken?’
Vind echt dat GTST word verneukt door die zogenaamd realistische nieuwe aanpak

Lynn was ook van korte duur haha.
Cato vind ik voor de verandering echt leuk.

2 likes