Vond het ook heel raar hoe snel ze opeens weg was, beetje afgeraffeld
Ik heb even niet opgelet en Lynn gaat ineens weg. Wat gaat ze eigenlijk doen?
Naar Thailand
Samenvatting
Ja met die onesie ook??? Ik snap echt niet wat ze met haar rol aan het doen zijn
Spoiler videoland
aah nee dorian bindels verlaat gtst, vind ik wel jammer. Dacht alleen wel dat hij er veel langer dan 4 jaar in zat voor m’n gevoel
Jaaa? Voor mijn gevoel juist echt pas 1 jaar ofzo haha.
Spoiler videoland
nou die verhaallijn met zoe en zn opa lijken eeuwig geleden. Ook nog iets met aysen gehad haha
Oh ja nou je het zegt, was ik alweer vergeten haha. Wat vliegt de tijd toch in Meerdijk he haha.
Jaa vind dit ook echt heel jammer! dacht echt dat hij een soort familie rol zou krijgen bij de Sanders…
Nou… Ik vind er echt niets meer aan. Er is geen enkele verhaallijn echt interessant.
Wat is er met Nola aan de hand?
vooruitkijken
Ik snap niet dat Nina ineens zo extreem anti-Ludo is?? Met kerst had ze het nog goed gemaakt en nu wil ze hem kapot maken? Of heb ik nog iets gemist?
Inderdaad, snap ik ook niet helemaal. Maar denk dat ze vooral ineens weer flipt doordat Nola met die therapeute praatte en Nina daar zelf nogal negatieve associaties mee heeft. Dat dit nu de druppel voor haar is. Maar ik kijk pas sinds kort weer gtst dus weet niet precies wat het verhaal daarachter is.
Die terugkerende comedy shows zijn echt tenenkrommend…
Hahaha ja die zijn echt vreselijk
Gelukkig in de afl van vandaag op Videoland maar kort in beeld ![]()
Ik kwam hier net om hetzelfde te zeggen
.
Linda spreekt sommige woorden ook zo irritant uit. “Combinatie” als “combinasie” dat soort dingen ![]()
Haha angstcultuur thema in gtst, hun missie om dichtbij de werkelijkheid te staan gaat gestaag.
Vooruit kijken videoland
ik vind die verhaallijn van nina en Stefano zo kut en kan het al voorspellen, het komt uit. Nina krijgt toch spijt, ludo wil er niks van weten en Nina hele tijd slijmen om het weer goed te maken. Gok dat Janine ook even niks van nina wil weten. Maar uiteindelijk komt het goed ![]()