Blehhhhh dit wilde ik precies komen posten.
Videoland
En het lijkt ook maar een hele korte verhaallijn want ze ging hem vandaag al meteen bellen en kreeg een voorschot. Of zou dat telefoontje “nep” geweest zijn? (Alles is natuurlijk nep ![]()
)
Blehhhhh dit wilde ik precies komen posten.
En het lijkt ook maar een hele korte verhaallijn want ze ging hem vandaag al meteen bellen en kreeg een voorschot. Of zou dat telefoontje “nep” geweest zijn? (Alles is natuurlijk nep ![]()
)
Dit is zeker een nep gesprek.
Ik snap gewoon niet waarom ze haar zo dom maken in de serie? Het is niet grappig en mega irritant
Jezus dit is echt zo dom.
Vind het wel echt bijzonder dat ze de verhaallijnen 2 weken na de start weer zo intens saai kunnen maken.
Ik neem mijn dagelijkse portie gtst echt heel serieus! ![]()
Ughh
hoezo slaat linda niet aan op die schoen van margriet nav het verhaal van laura ook…
Misschien heeft ze toch een klap gehad tegen dr hoofd tijdens dat ongeluk- oh wacht. Nee. Zij was altijd zo dommig
Kan niet wachten tot zij er uit gaat ooit. ![]()
Vreemde verhaallijnen dit seizoen
Steef met dat corps?? Linda met die “baron”??
Ja er zit echt weinig leuks in op 't moment
Oke, Linda krijgt dr geld dus nog niet. Maar dat maakt toch niet zoveel uit? Hij had de kosten toch allemaal van te voren betaald? Dus gaat puur om haar vergoeding, is niet dat ze er van moet leven? Waar is de paniek nou om dan,
Zoals hier boven al gezegd was het vast een neptelefoontje toen ze hem vroeg het geld voor de aanbetalingen aan haar over te maken, dus ze zal wel een lening hebben genomen
Maar dat is niet bekend nog toch?
Klopt!
Vaderland vooruit
die verhaallijn van bing nu ineens met monica vind ik echt geen zak aan. Dat hij ineens wel moeilijk gaat doen. En linda heeft toch ineens haar geld?? Snap er niks van die vage verhaallijn
Alles met je eens.
En toch blijf ik kijken ![]()
Hahaha
Haha zie ik nu pas
Ik snap dat hele verhaal met de baron niet.
Ik ook niet, ik volg er helemaal niks van
Kan Mats asjeblieft weer onder de brug worden afgezet