Het GTST-topic

Samenvatting

In aflevering 2 nog niet haha. Misschien gaat er nog wel iemand die er slecht aan toe is nu…

1 like

de laatste aflevering (4 dus) is heel spannend :fearful: en nogsteeds onduidelijk

1 like
oke ben bij afl4

Hmm maar operatie geslaagd patiënt overleden?
Zou wel bijzondere wending zijn ineen.
En Laura die idd niet geloof wordt, hoop dat Henk nog weer bij komt. Maarja wat herinnert die zich nog na paar dagen/weken coma er :smiling_face_with_tear:

Samenvatting

Tijdens de botsing in de cliff dacht ik echt wow hier komt niemand ongeschonden uit, maar GTST zou GTST niet zijn als het meerendeel niet gewoon zelf de auto weer uitstapt zonder botbreuken😂

4 likes
aflevering 4

Denk wel dat stefano dood is eigenlijk.

1 like

Waarom zou ik dat ineens jammer vinden? :s

1 like
Aflevering5

Echt hoe kan Stefano niet dood zijn, die cliffhanger van afl4 was zo overdreven

Nou een dwarslaesie is ook niet niks natuurlijk :joy:
Ik word echt gek van die verduintjes, de hoeveelheid verantwoordelijkheidsgevoel dat zij naar elkaar hebben is toch absurd? Dat Steef nu zijn studie wil stoppen die baan van opa over wil nemen omdat hij dan nog een baan heeft als hij wakker wordt. Ik ben echt lid van de verduin haatclub. Alleen Merel is chill maar die maakt zich ook los van die familie

Welnee die dwarslaesie is ook maar iets tijdelijks joh. Blijft gtst toch :smiling_face_with_tear::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Heeft ludo toch ook gehad? :joy:

Nina toch ook!

7 wonderlijke genezingen in gtst

:joy:

1 like

Ik had eigenlijk verwacht dat Bing’s been inmiddels ook weer aangegroeid zou zijn

9 likes

Had gekund! Ze hebben Frits van Houten ook ingevroren dus verbaas me nergens meer over.

Ingevroren frits

3 likes

Videoland

tuuurlijk heeft henk geheugenverlies

1 like

Als je het zo leest klinkt het als een aflevering van black mirror

1 like
Samenvatting

Maar…. Ze hebben wel de schoenen van margriet gevonden…

Ja ik denk dat het toch nog wel goed komt :sunglasses:

1 like

Saai

Waarom is die Linda zo dom? Ik heb soms echt het idee dat ik naar een kleuter met een ontwikkeling achterstand aan het kijken ben

1 like