hier word ik echt onredelijk boos van pfffff
The fuck. Het is dan nog niet eens (bijna) zomer
Love Marcel (Videoland vandaag) haha
videoland vandaag
Nou Luuk zat er te lang in voor de flexwet haha? Best wel plotseling . Zou hij rond Curaçao terecht komen? Daar waren ze aan het filmen toch?
Samenvatting
En @Mar22 Zitten jullie op Videoland
Bizar en ook niet perse een leuke verhaallijn.
Samenvatting
Het had een hele mooie “kwetsbare” verhaallijn kunnen zijn over zwanger na verlies
Oh gadver moest die scene met linda en de wc
Edit: gaat hele aflevering door. Wat voor toevoeging is dit!?
Videoland donderdag
bestaat er geen 112 in meerdijk ofzo??? Waarom bellen Henk en Lau dat niet?
Maar 112 bellen als je door je rug bent gegaan… haha
Maar van wie zou ze zwanger zijn ? Wedje op Rick maar wel huwelijk naar de klote omdat ze de waarheid spreekt tegen Rick dat het misschien Richard is
Haha ja dat is waar. Maar voor hoe Laura er aan toe was had het misschien wel gekund.
Zou zomaar kunnen dat je gelijk hebt met die zwangerschap
mei maand samenvatting
Daar gaat Laura …
wel stom einde als ze verdronken is omdat ze alleen de hort op gaat op een eiland in het donker, terwijl ze thuis niet eens alleen wordt gelaten als ze thee drinkt
Uh?
Samenvatting
Pfff dat zou ik ook echt stom vinden!
Ben wel benieuwd wat er met Nola is en hoe Richard weet van de zwangerschap.
Op social media posten ze altijd zo’n spoiler maand samenvatting. Daarin zie je denk ik dat
Oh…. Ik denk al…
Samenvatting
Zou Nola ziek zijn? Blauwe plekken? Omdat er iets met haar is volgens de spoiler trailer?
Samenvatting
Ja denk misschien leukemie ofzo? Ook die bloedneus
Samenvatting
Ja idd, of iets ernstigs zeldzaams door de pil?
vermoedenssss
Nina denkt dat Nola door troj mishandeld wordt, door de blauwe plekken. Maar dat is niet zo eze blijkt leukemie te hebben of trombose?
En bing is nu woest door die financiering dus gaat naar Curacao uitwaaien, en komt dan met spoed terug als Nola ziek blijkt en dat verbindt Nina en Bing weer