Samenvatting
Pfff dat zou ik ook echt stom vinden!
Ben wel benieuwd wat er met Nola is en hoe Richard weet van de zwangerschap.
Pfff dat zou ik ook echt stom vinden!
Ben wel benieuwd wat er met Nola is en hoe Richard weet van de zwangerschap.
Op social media posten ze altijd zo’n spoiler maand samenvatting. Daarin zie je denk ik dat
Oh…. Ik denk al…
Zou Nola ziek zijn? Blauwe plekken? Omdat er iets met haar is volgens de spoiler trailer?
Ja denk misschien leukemie ofzo? Ook die bloedneus
Ja idd, of iets ernstigs zeldzaams door de pil?
Nina denkt dat Nola door troj mishandeld wordt, door de blauwe plekken. Maar dat is niet zo eze blijkt leukemie te hebben of trombose?
En bing is nu woest door die financiering dus gaat naar Curacao uitwaaien, en komt dan met spoed terug als Nola ziek blijkt en dat verbindt Nina en Bing weer ![]()
Haba nola heeft watermeloen oorbellen in
Ik zag dit ook! Ik was een soort van blij maar het zal wel toeval zijn want rtl.
Kan ook een slimme styliste zijn geweest die een klein statement wilde maken.
Ja denk wel perongeluk haha
Ja en dit valt alleen maar op als je ee op let/de betekenis weet. Dus wellicht iemand die het als statement wil doen, zonder daarop ‘gepakt’ te kunnen worden, want watermeloen oorbellen passen heel goed bij de zomer
Wat is het opeens met dat ze doen alsof het zo warm is hahaha, met die waaiers
Haha ja vroeg ik me ook af ![]()
Er is een hittegolf haha. Was op Videoland een dag of wat geleden.
Nola heeft leukemie.
Janine is dus weer in Nederland en kennelijk blijft Laura op Curaçao. Ik denk dat Laura besluit de rest niet meer tot last te willen zijn en dus zelf er een einde aan maakt? Dat het te zwaar op haar drukt en ze dit niet langer wil…
Marwan ontdekt iets schokkends over Tamara; ofwel die is zwanger. Ofwel ze zit in een heel fout geweldadig huwelijk waar ze niet uit weg durft ofzo
Ik kan die journalistieke obsessies van Janine iedere keer echt niet uitstaan
Voegt ook echt nul toe
Edit: oja en waarom zijn ze nou helemaal naar Curacao gevlogen voor drie scenes?? Laura had toch ook in een plas in Meerdijk kunnen vallen?
Tot zo ver mijn rant
Hahaha ja Janine heeft echt de wil om nog een keer vermoord te worden door een psychopaat. Vorige keer ook al met die gast die ze opzoekt in de gevangenis.
Ik ben nu halverwege de aflevering en gok zomaar dat de man die ze hebben gearresteerd niet Willem roest is maar dat die zo ineens in de kamer staat.
Edit. Hmmm toch nog niet haha
Spoiler cliff
Toch wel! Ik heb de halve aflevering zitten janken