Het GTST-topic

Dat die Alex (rechercheur) nog niet ontslagen is snap ik niks van. Hij heeft het altijd mis

2 likes

Wat was dat nou met marwan en Tamara en die vent in de lift? :face_with_raised_eyebrow:

1 like
Samenvatting

Ja geen idee? Dacht eerst dat zij iets met die Willem te maken had? Maar lijkt erop dat zij undercoveragente is ofzo, maar waarom en hoe en wat?

Ja dat dacht ik ook idd! Vreemde verhaallijn, snap er helemaal niks van

Samenvatting

Ja ik dacht idd ook al aan zoiets. Misschien dat ze daarom ook niet zo lang naar het buitenland kon, en misschien heeft ze helemaal geen man maar mag ze geen relaties aangaan. Zoveel vragen/aannames roept die verhaallijn van marwan en Tamara bij mij op :joy:

1 like

Misschien in opdracht van Ludo om Richard op te sporen?

Dacht al dat Bertie in het echt ook zwanger is.

2 likes

Van… de broer van Rik :stuck_out_tongue_winking_eye:

Vandaag weer gtst op videoland!

4 likes

Laura is zo’n ouwe zeur, hoop echt dat die snel de pijp uit gaat.

2 likes

God, ik denk ik volg er echt helemaal niks van. Ben ik bij de laatste vd 4 begonnen ipv de 1e… :’)

1 like

Nahhh ik ook al. Komt echt door de stomme indeling van Videoland!

1 like

Ahh lekker dit laatste shot vandaag op Videoland

Heerlijk bad guy Ludo met pistool

1 like

Videoland

vind die geile shanti echt heel cringe :joy:

Ben julian echt zo spuugzat

2 likes

Echt hĆØ. Hij is zo vervelend.

1 like

oke maar… Julian &Elisa is dus klaar. En Katja Schuurman komt terug als Jessica. AKA zijn grote jeugdliefde.
Ik denk dat zij terugkomt als verzorgster voor Laura overigens. En dan met Julian eindigt :crazy_face:

1 like

Haha ja dat dacht ik ook al. Hopelijk gaat Julian vervolgens samen met haar de serie uit.

1 like

Waarom is Linda ineens in deze aflevering? :tired_face: Dacht dat ik eindelijk af was van die vervelende personage

3 likes

Luuk zat ook nog op de cast foto dacht ik
Dus wie weet komen ze terug?