Haba nola heeft watermeloen oorbellen in
Ik zag dit ook! Ik was een soort van blij maar het zal wel toeval zijn want rtl.
Kan ook een slimme styliste zijn geweest die een klein statement wilde maken.
Ja denk wel perongeluk haha
Ja en dit valt alleen maar op als je ee op let/de betekenis weet. Dus wellicht iemand die het als statement wil doen, zonder daarop ‘gepakt’ te kunnen worden, want watermeloen oorbellen passen heel goed bij de zomer
Wat is het opeens met dat ze doen alsof het zo warm is hahaha, met die waaiers
Haha ja vroeg ik me ook af
Er is een hittegolf haha. Was op Videoland een dag of wat geleden.
mijn gok
Nola heeft leukemie.
Janine is dus weer in Nederland en kennelijk blijft Laura op Curaçao. Ik denk dat Laura besluit de rest niet meer tot last te willen zijn en dus zelf er een einde aan maakt? Dat het te zwaar op haar drukt en ze dit niet langer wil…
Marwan ontdekt iets schokkends over Tamara; ofwel die is zwanger. Ofwel ze zit in een heel fout geweldadig huwelijk waar ze niet uit weg durft ofzo
Ik kan die journalistieke obsessies van Janine iedere keer echt niet uitstaan Voegt ook echt nul toe
Edit: oja en waarom zijn ze nou helemaal naar Curacao gevlogen voor drie scenes?? Laura had toch ook in een plas in Meerdijk kunnen vallen?
Tot zo ver mijn rant
Hahaha ja Janine heeft echt de wil om nog een keer vermoord te worden door een psychopaat. Vorige keer ook al met die gast die ze opzoekt in de gevangenis.
videoland
Ik ben nu halverwege de aflevering en gok zomaar dat de man die ze hebben gearresteerd niet Willem roest is maar dat die zo ineens in de kamer staat.
Edit. Hmmm toch nog niet haha
Spoiler cliff
Toch wel! Ik heb de halve aflevering zitten janken
Dat die Alex (rechercheur) nog niet ontslagen is snap ik niks van. Hij heeft het altijd mis
Wat was dat nou met marwan en Tamara en die vent in de lift?
Samenvatting
Ja geen idee? Dacht eerst dat zij iets met die Willem te maken had? Maar lijkt erop dat zij undercoveragente is ofzo, maar waarom en hoe en wat?
Ja dat dacht ik ook idd! Vreemde verhaallijn, snap er helemaal niks van
Samenvatting
Ja ik dacht idd ook al aan zoiets. Misschien dat ze daarom ook niet zo lang naar het buitenland kon, en misschien heeft ze helemaal geen man maar mag ze geen relaties aangaan. Zoveel vragen/aannames roept die verhaallijn van marwan en Tamara bij mij op
Misschien in opdracht van Ludo om Richard op te sporen?
Dacht al dat Bertie in het echt ook zwanger is.
Van… de broer van Rik