Asos
Dankje !!
Je kan met Google Lens de afbeelding zoeken en krijgt dan directe linkjes naar webshops die de ring verkopen. Misschien zien je daar iets tussen staan/een hint hoe het heet? Op mijn Android telefoon is het: plaatje ingedrukt houden - in de optielijst iets naar beneden scrollen - Zoeken met Google Lens.
Tnx voor de tip! Dat lukte nog niet echt maar ben iig iets verder: het heet een schakel, brede vorm of Rolex-vorm… althans dat lijkt er iets haha
Weet iemand fietstassen die er gezellig uitzien en toch stevig zijn? (toch, want dat lijk elkaar uit te sluiten als ik reviews lees)
Basil is een stevig merk, mijne zijn (saai?) zwart maar volgens mij zijn er ook wel kleuren/etc verkrijgbaar die ook zo stevig zijn als de mijne
Waar zou ik mooie panterprint loafers kunnen vinden? Google Shopping geeft niet echt goede tips
Basil inderdaad! Ik heb er eentje die enkel en afhaalbaar is met bloemetjes en gebruik 'm al meer dan 7 jaar heel frequent. Nu beginnen er gebreken aan te kopen maar ik ga zeker opnieuw bij hetzelfde meek kijken voor een nieuwe!
Ik heb inderdaad ook fietstassen van Basil net als hierboven wordt aangeraden. Echt mega blij mee, goede kwaliteit en heel ruim. Ik heb de zwarte met witte stipjes/vlekjes en vind die heul gezellig maar misschien is dat persoonlijk
Is het deze?
Ik ben op zoek naar plastic bekers en zulke bakjes met een deksel waar je je maaltijd weleens in thuis bezorgd krijgt. Waar vind ik maximaal 50 van zulke bakjes en bekers? Ik kom steeds uit bij horecagroothandels en daar is de minimale afname 1000, maar zoveel heb ik er niet nodig.
Dit soort dingen hebben ze bij Amazing Oriental
Bedankt voor de tip! Ik ben meteen even aan kijken, maar ik zag alleen witte bakjes met een doorzichtige deksel en ik heb echt volledig doorzichtige bakjes nodig.
Ah ik had niet door dat het doorzichtig moest zijn
Als je bij jou in de buurt een restaurant kent dat dit soort bakjes gebruikt zou ik vragen of je er misschien een aantal van hen kunt overkopen? Ik heb dat wel eens gedaan met koffiebekers.
Edit: en dit soort dingen verkopen ze trouwens ook in kleinere hoeveelheden bj de Makro, ik weet niet of je daar al gekeken hebt? Ze hebben sowieso wel doorzichtige bakjes met een deksel die eraan vast zit, weet niet of ze exact dezelfde van je plaatje hebben.
Ooooh ik had/heb dit jurkje ook!
Ik ga kijken bij mijn ouders of het nog in de kast hangt en dan stuur ik het op naar jou
Ik ben al heel lang op zoek naar zo’n soort wikkelrokje in het zwart:
Het liefst in linnen, alles wat ik tegenkom zijn vieze polyester stofjes. Iemand enig idee?
Op instagram van the confidante spirits las ik dat deze wrapset ook weer in het zwart komt.
Ja las ik een tijdje terug ook! Dus hoop dat dat niet meer al te lang duurt, straks is de zomer alweer voorbij