Je bent absoluut niet de enige. Dus vandaar een algemeen berichtje.
Haha, er is de afgelopen weken iets van 3x discussie geweest omdat veel mensen van alles vinden van dit soort posts. Dat gaat elke keer ongeveer zo:
- Ik moest me identificeren terwijl ik al X jaar oud ben!
- Ugh, humblebrag.
- Hoezo is dat een humblebrag? Ik mocht laatst een film niet in die voor 6 jaar en ouder was!
- Nou, ik was laatst met mijn moeder op stap en toen zei iemand tegen mijn moeder: wow, echt knap dat ze al zelfstandig kan lopen!
- Haha echt grappig, ik moest me ook laatst identificeren maar toen de cassier mijn gezicht zag zei die “oh nee laat maar”
Enz enz enz Dus ik zag het al gebeuren dat dat hele riedeltje weer opgestart ging worden n.a.v. jouw post.
‘Er zijn hier mensen’
ew mensen
Vandaag vrij, op de planning:
- wenkbrauwen laten doen
- nagels laten doen
- vaccinatie laten zetten
- visite
Gek genoeg het minst zin in het laatste
Bel even met de assistente. Die kan vast beoordelen wat handig zou zijn
Chips na zwemmen smaakt zo lekker. Geeft een hele nieuwe dimensie aan de ervaring
Vooral als je dan je chips vast houdt met je natte verrimpelde vingers
Ja die nog zeer sterk naar chloor ruiken
Ik vind het soms zo fijn om in Nederland te wonen waar ik gewoon in mn jurkie op de fiets kan stappen om naar de appie 10 minuten verderop te gaan en daar de hamsteraanbiedingen te hamsteren.
Uiteraard vind ik mn rijbewijsloze Nederlandse leven minder leuk op de dagen dat t regent en windkracht 5 is. Maar toch op dit soort dagen kan ik er echt van genieten.
Werk helemaal kut. Doe een belangrijke klus met een collega die alleen maar negatief is en wil dat ik alles doe - maar nooit is het goed genoeg. Het slurpt zo veel energie dat ik nu in een mental breakdown zit en gewoon ff niet weet hoe ik me er nog toe moet zetten.
Net wel even ballen gezocht door hem terug te mailen wat hij wél goed vind aan het stuk. Maar. Ik. Kan. Niet. Meer gewoon …
Dag 3 van de vakantie en weet nu al niet meer wat ik moet. Ga zo nog maar een keer sporten. Gisteren ook al geweest . Nja uurtje cardio en dan weer naar huis.
Oh ik ook en ik verveel me zo. Ik wil ook een beetje geld besparen dus ik kijk de hele dag tv en ga daarna naar mn bijbaantje en thats it
Hier is het vooral even wennen dat ik niks moet denk ik.
Ja heb ik ook. Weet gewoon echt niet wat. Jij werkt ook veel toch? Ik zat door corona thuis en toen ineens moest ik een maand lang dagen maken van 9-9 en dat was wennen maar fijn want ritme. En nu is dat weer weg
Ja 40-50 uur in de week en dan om het weekend storingsdienst. Dus eh, dit is echt even zo van: oke en nu.
Morgen gaan we gelukkig een dagje naar Utrecht.
Oh leuk!! Het lijkt me ook leuk weer eens af te spreken via boardgamesarena met meiden van hier, zit je daar bij?
Lekker zeg! Geniet er van en succes met je vaccinatie!
Ik moet morgen juist weer werken na de vakantie, maar kan nog wel een week gebruiken. Je mag mijn werk wel gaan doen
En ugh, trok vanmorgen een plant van een plank. pot stuk, overal natte aarde. Beetje jammer dat papier en natte aarde geen goede combinatie zijn. En die 10 euro voor de pot vond ik ook jammer (al is het wel een mooie).