Het 'help ik zoek'-topic

@FrauHelga de Snags zijn binnen!! Ik schrok even want ze zagen er echt mini uit, maar ze zitten inderdaad echt perfect! Heel erg bedankt voor de tip :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Hahah ja dat had ik ook. Dacht echt van oh no hier kom ik toch noooit in, maar echt super veel rek zit er in.

4 likes

Wat fijn om te horen!

2 likes

Haha, dat schoot ook al door m’n hoofd. Maar woon er helaas niet in de buurt. Dus hoopte zo op ideeën te komen

1 like

Waar vind ik goede onderbroeken die er niet crappy uit zien na enkele wasbeurten? Liefst basic zonder logo, frulletjes of kantjes, gewoon zwart, bikini of brazilian model, mid of high waist.

2 likes

@jigglypuff

5 likes


Ik zoek deze trui, zal vast nog wel ergens op een rare webshop te koop zijn. Maar waar ik hem wilde kopen is ie nu uitverkocht :cry:

En de zara loafers/instappers in maat 39, 40 is ook goed. Wilde ze net afrekenen op de site zijn ze uitverkocht :pleading_face::pleading_face:

1 like

https://www.leballon.nl/ambika-trui-beige-m401-342122.html

is dit niet die trui? Zelfde stoffen als van de site waar die foto komt in ieder geval.

4 likes

Oh chill! Ja dat is hem :clap:t3: Dankjewel​:two_hearts:

Oke, achterlijke vraag maar, ik zat vandaag te simsen en zag deze sims jurk online en ik moet hem in het echt. Wie heeft enig idee waar ik zoiets vind?

8 likes

Als je zoekt op kanten jurk/peplum kom je aardig in de buurt.

3 likes

Chi chi London heeft veel in deze stijl, bijvoorbeeld dit:

4 likes

Zoeken op red lace swing dress of red lace tea dress, dit is een beetje fifties stijl dus bij bijvoorbeeld topvintage vind je wel soortgelijke modellen.

4 likes

Ted Baker zou ook een optie kunnen zijn

4 likes

Vind deze schoenen echt perfect qua model en hak, maarrrr ze zijn van Bershka en ze zijn van plastic. Weet iemand een merk met de leren versie hiervan?

2 likes

Ze lijken wel een beetje op deze van Toms! Ik heb ze al een jaar of 4 en ze lopen echt heerlijk.

5 likes

ketting

Ik ben op zoek naar een ketting welke lijkt die aan het sieraad vast zit. Verkoper van het sieraad verkoopt enkel dit compleet maar de ring heb ik al. Die is nu alleen te groot en vind dit wel een leuke oplossing. Weet iemand wellicht waar je zoiets kunt kopen dat je het er aan kunt klikken/vast maken.

1 like

Zag bij Elle Aime zo’n ‘systeem’ maar volgens mij verkopen zij geen zilveren kettinkjes maar meer met kralen enzo.

2 likes

De meeste juweliers hebben dit wel & anders kan een juwelier met een eigen zilversmid dit ook wel voor je maken.

1 like

Ik ben op zoek naar playmobil. Sets zoals politie/dierentuin/brandweer/ridders/ vervoer / boerderij etcetc.
Ik gebruik ze voor verteltafels in de klas.

Iemand die toevallig het een en ander verkoopt voor een leuke prijs :smile:?

1 like