Die van Uniqlo ziet er goed uit. Ik zie inderdaad dat die heattech is. Ik ben daar niet bekend mee; ik lees dat dit materiaal warmte vasthoudt. De deken is bedoeld om op te liggen dus hij moet juist niet te warm zijn. Heb je enig idee of dat de deken ook erg warm is als je erop i.p.v. eronder ligt?
Het reguleert de warmte, ik heb er een gekregen voor kerst en ik ben er onwijs blij mee. Omdat het reguleert is het nooit te warm (dus je gaat er niet onder zweten oid)
Ik lig er eigenlijk altijd onder haha, dus ik denk niet dat zo’n dure kleed het waard is als je er enkel opzit
Goed om te weten. Ja we gebruiken hem ook wel om onder te zitten. En hij is nu afgeprijsd, dus ik ga hem bestellen. Ik ben benieuwd!
Ik zoek warme pantoffels a la Warmbat/Ugg maar wil absoluut mulesing vrije wol. Uggs wordt hem dus sws niet, van Warmbat krijg ik zeer ontwijkende antwoorden als ik naar mulesing vraag dus daar heb ik geen vertrouwen in.
Hebben jullie aanraders van fijne pantoffels met wol maar wel zonder mulesing praktijken?
Shepherd, is dat mulesing vrij? Als ik het google lees ik dat wel…
Ik vind het sowieso hele lekkere pantoffels
Ik zoek deze nog steeeeds
Waar kan ik basic geribde (ribgebreide?) midi tot lange bodyconrokken vinden die stevig en dik zijn? Dus dat het echt een mooie stof is die niet doorschijnend of dun is. Liefst ook met een vrij brede band bovenaan maar dat hoeft niet. Ik vind het moeilijk oog de gok online te kopen omdat het op de foto’s vaak niet zo duidelijk is… Hier zijn wat voorbeelden maar ik zoek nog opties.
Wat goed is (of zo lijkt het toch op foto):
Deze ziet er dan weer te dun en flimsy uit, om een idee te geven:
Wat zijn nou écht chille mondkapjes, en weet iemand een goede tip voor fijne mondkapjes voor kinderen?
Kook je op vuur? Want dan staat je pit denk ik te hoog, waardoor je warmte verliest aan de zijkant en de handvatten dus (deels) verbranden. Juiste pit bij juiste formaat pan kiezen. Een grote pot bij een kleine pan heeft geen zin, als je het vuur dan hoger zet verlies je alleen maar warmte aan de zijkant van de pan.
Mijn kinderen gebruiken die van de Zeeman en Hema, en vinden ze fijn zitten.
Op de site van de Zeeman zie ik nu niet de kindermaat erbij staan.
Ik heb 2 hele stevige van Essentiel, zitten heel lekker en blijven ook mooi in vorm😊
ik zoek zo’n soort vilten sleeve voor een ipad. deze foto komt van etsy maar heeft niet de juiste afmetingen
je moet hem rechtop kunnen zetten als een tent en gebruiken in de sleeve dus niet alleen om op te bergen, heeft iemand tips?
Ik zoek die altijd op eb.ay, je moet er dan eentje hebben met van die ribbeltjes onder in de hoes waar je de andere kant in vast kunt zetten zodat ie als een tent kan staan.
Hmm ja maar die kan ik dus niet vinden van vilt. Wel duizend andere inderdaad
@jigglypuff Stretchy set met rok en trui | Zwart | Guts & Gusto
@Blush Michelle bollen draagt die altijd van kiba fashion en die zien er goed uit. Op haar insta bij outfits vind je vast een link
Die had geen kontzakken, dat wil ik wel graag! Maar ben alweer door mijn vriend op mijn nobuy gewezen even vergeten haha!
Is hier een googlewonder? Ik heb deze kralen gekocht. En ze hebben wel een paar andere soorten maar ik wil meer. En heb uiteraard zelf al gezocht maar ik krijg t gewoon niet van een andere verkoper gevonden.
Ik vond nog deze verkoper:
Die heeft wel diverse sunstone facet geslepen kralen.