Het 'help ik zoek'-topic

Je kan eventueel zoeken op een mama tas?

Zoiets;

1 like

Ik heb er drie van haar! Weet niet of je een specifiek iemand bedoelde maar als je vragen hebt mag je me bericht sturen hoor.

1 like

Zoiets? Ik heb deze tas ook en hij is erg stevig en de hengsels hebben een fijne lengte om over je schouders te doen.

2 likes

Thanks! Ik vind het zo debiel dat dat mom bags zijn, laat mij er lekker laptops en flessen drank in vervoeren, not being a mom. :expressionless:

10 likes

Niemand die dat ziet vanaf de buitenkant. :sunglasses:

1 like

wie weet waar ze nog dupes verkopen van die plastic birkenstock arizona’s? ik ben al tijden aan het zoeken en ik loop ze telkens random tegen het lijf (in een franse supermarkt maar niet in mijn maat, bij de hema maar dat bleek de kinderafdeling te zijn) maar ze zijn nooit goed.
ik kan ze op aliexpress bestellen, maar misschien weet iemand hier wel of ze nog bij de welkoop/scapino/weet ik het liggen

Ik denk dat je lepels voor horeca/professionele keukens bedoelt! Als je zoekt op ‘horeca pollepel’ dan vind je wel een aantal webshops die dit verkopen. Moet je alleen even kijken of die ook aan particulieren verkopen

Bijv deze:

4 likes

Jysk €4 :relaxed:
Edit: €8

Ik zoek dit rokje van Ganni in maat 38. Hou al een tijd vinted in de gaten, maar mijn maat komt helaas niet voorbij. Is er toevallig hier iemand die deze heeft en wil verkopen?

3 likes

Bedankt! Maar: Alleen verkrijgbaar in de winkel - en er zit niks in de buurt: (

Waar heb jij op gezocht om deze te vinden?

Een vriendin van mij had ze toen we samen waren in de winkel gekocht…

Als ik Google op badslippers met gespen of 2 banden, zie ik ook wat slippers. Misschien is dat nog iets om te proberen?

1 like

Weet iemand waar het rechter kussen van is?

Het lijkt op een kussen van Hay, maar het logo is anders en zij verkopen deze kleur niet.

IMG_20220902_182533

logo dichterbij

1 like

Carharrt heeft ook mooie rib tassen! Ook in andere kleuren

https://www.carhartt-wip.com/en/men-accessories-bags/flint-tote-bag-ale-652_1?cpkey=PaeSdxF26fFSAUapCvRK7Jy4tUjHN5aJy4_YdggSZknPnPi8Jn9iuVXlzcP2_0sFWT5DP7_9KdYzPYDMIDx7ig~~&country=NL&gclid=Cj0KCQjw08aYBhDlARIsAA_gb0fGbUTT0wZG5Tyu5Fy9hNN9EGoXv1GuRY1zkz-JTB_k0US1uJrMz-AaAtWaEALw_wcB

2 likes

Claudi?

2 likes

Volgens mij is het een ander label… Ik kan hem niet vinden online

1 like

Ik heb deze in middel en klein, misschien is het wat voor je… de middel is best wel groot en er bestaat nog een grotere Iittala collective tools

2 likes

Ik heb zoiets soortgelijks gezien, maar dacht toen met lange mouwen, en dat was van Another label

Had die heel lang bij mijn Vinted Favoriete staan, alleen heb ik dat laatst allemaal verwijderd dus kan het helaas niet checken.

4 likes

Hier ben ik ook benieuwd naar! Het deed mij wel een beetje denken aan een truitje van de only maar heb hem helaas niet gevonden.

1 like

Zit nu even na te denken en ik had 2 soortgelijke shirt/trui opgeslagen in favoriete van Vinted (zelfde soort print). Eén was met lange mouwen en dat was dus Another Label. Maar nu ik erover nadenk had ik er ook één opgeslagen met korte mouwen en dat zou best only kunnen zijn. Het is elkgeval van een oudere collectie

2 likes

Ik zoek dit shirt van Hema in maat S. Bij hema is ie niet meer verkrijgbaar en op marktplaats/ vinted kan ik 'm ook niet vinden. Mocht iemand het shirt hebben liggen en willen verkopen dan hoor ik het graag!

1 like